Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jacob Gilbert

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jacob Gilbert
JacobGilbert.png
Profili
Tam Adı Jacob Gilbert
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Boyu 5'11" (1,80 m)
Yaşı 26
Ağırlığı 164 lbs (73 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Su Testisi Su Yolunda Kırılır

Jacob Gilbert (d. 1990) Su Testisi Su Yolunda Kırılır'da bir şüphelidir.

Profili

Jacob, 26 yaşında bir genç adamdır. Jacob orta uzunlukta açık kahverengi saçlı ve mavi gözlüdür ve beyaz bir gömleğin üstüne mavi bir ceket giyer. Aynı zamanda gözlük takar ve dudağında bir kesik vardır. Jacob aynı zamanda melktert yer, Afrikaans konuşur ve yatçılık yapar.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın başkanlığını yaptığı yat kulübünde Jacob'ın yatçılık ödülünü bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Kendisine kurbanı tanıyıp tanımadığı sorulduğunda Jacob, çevresinde pek çok insan olduğunu belirterek belki tanıyor olabileceğini dile getirmiştir. Dediğine göre terapisti, kendisine ailesinin kaybını telafi etmek için bunu bilinçli yaptığını söylemişti fakat kendisi böyle düşünmüyordu.

Oyuncu daha sonra bulduğu kokain dolu bir madalyonda Jacob'ın DNA'sını bulmuştu. Lars'ın dediğine göre Jacob, rehabilitasyon için Endonezya'ya gitmişti fakat Endonezya'da bilinen bir rehabilitasyon merkezi yoktu. Endonezya'da SOMBRA kampı bulunduğu için Jacob'ın SOMBRA üyesi olduğundan şüphelenen oyuncu kendisine bunu sorduğunda Jacob, SOMBRA diye bir şeyin varlığından bile haberinin olmadığını dile getirmiştir. Oyuncu Endonezya'da rehabilitasyon merkezinin olmadığını belirttiğinde ise Jacob, rehabilitasyon merkezinin kayıtlı olmadığını, yoksa paparazzilerin peşini bırakmayacağını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Kwanele Mthembu'nun tutuklanması ile Jacob suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki