Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jakobo Nkosi

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jakobo Nkosi
Jakobo Nkosi.png
Profili
Tam Adı Jakobo Nkosi
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Alev Alev(öldürüldü)

Jakobo Nkosi Alev Alev vakasında kurbandır.

Profili

Jakobo, Büro'yu Kenya'ya uçurmakla görevli bir pilottu. Jakobo kısa kıvırcık gri saçlı ve kahverengi gözlüydü ve üzerine pilot gömleği giymekte, başına da siyah bir pilot şapkası takmaktaydı.

Cinayetin Detayları

Jakobo, Büro tarafından saatler sonra uçak enkazının yakınında boğazı yarılmış halde bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre ölüm sebebi, boğazında açılan yaradan olduğu yaşanan kan kaybıydı. Angela'nın dediğine göre yara oldukça derindi ve yaranın çevresinde tırtık izleri vardı, yani cinayet silahı muhtemelen bir av bıçağıydı. Angela bunun yanı sıra kurbanın üzerinde çimen poleni bulunan nazal mukusa rastlamıştı, bu da ancak saman nezlesinde bulunurdu. Kurbanın vücudu böyle bir tepki vermediği için bu durum katilin saman nezlesi olduğunu göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Aristide Akintola adlı eski bir asker olduğu ortaya çıkmıştır.

Aristide'nin tek amacı, dediğine göre uçakta bulunan herkesi öldürmekti fakat Jakobo'nun Antananarivo'dan çıktığını görünce öfkesine yenik düşüp, uçağa dönerken önüne çıkmış ve boğazından keserek öldürmüştü. Mahkeme sırasında konuşmamasına rağmen oyuncu, Aristide'nin birisi ya da birileri tarafından Büro ekibini ortadan kaldırması için tutulduğu kanısına varmıştı. Son olarak Yargıç Adaku, Aristide'yi cinayet ve Büro'ya yaptığı suikast girişiminden ötürü 30 yıl hapse çarptırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki