Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

James Hewett

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

James Hewett
JamesHewett.png
Profili
Tam Adı James Hewett
Diğer ad(lar)ı Dubya
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'11" (1,80 m)
Yaşı 63
Ağırlığı 188 lbs (86 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Zirvedeki Dolaplar
Gökten Casus Yağıyor

James Hewett (d. 1953) Zirvedeki Dolaplar vakasında bir şüphelidir.

Profili

James Hewett, Amerika Birleşik Devletleri'nin Başkanıdır ve 63 yaşındadır. Hewett kısa gri saçlıdır ve üzerine gök mavisi bir gömlek ile siyah bir ceket giyer. Hewett aynı zamanda rodeo yapar ve kuchen yer.

Vakalardaki Rolü

Zirvedeki Dolaplar

Büro, Camp Rushmore'a Başkan'ı SOMBRA hakkında uyarmak için gelmiş fakat oyuncu daha sonra Hewett'in Jonathan Stafford'a verdiği kol düğmelerini bulmuş ve kendisiyle cinayet hakkında konuşmak istemiştir. Dediğine göre Jonathan yakın bir dostuydu ve hem kendisiyle, hem de eşiyle çok ilgileniyordu. Oyuncu kendisine SOMBRA'dan bahsettiğinde ise oyuncunun sözünü kesen Hewett, SOMBRA hikayesinin saçmalıktan ibaret olduğunu belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Hewett'in çamur kaplı kovboy çizmelerini bulmuş ve kendisi ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Dediğine göre gölün kenarında gizlice country dansı için prova yapıyordu. Oyuncu kendisine cinayet ve SOMBRA'dan bahsettiğinde Hewett, yeterince üzgün olduğunu ve cinayeti kimin tezgahladığını öğrenmek istediğini fakat şu anda başkanlık görevine odaklanıp mevcut diplomatik durumu düzeltmesi gerektiğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Sidney Hirsch'ün tutuklanması ile Hewett suçsuz bulunmuş fakat oyuncu kendisini SOMBRA konusunda ikna etmeye çalışmak istemiştir. Hewett, bunun başka bir komplo teorisi olduğunu söyleyerek durumu geçiştirmiş fakat oyuncuyu onun yerine konferans salonuna yönlendirmiştir. Dediğine göre Rusya başkanı SOMBRA konusuna epey ilgiliydi ve kendisine bununla ilgili bir dosya bırakmıştı.

Gökten Casus Yağıyor

Soruşturma sırasında Başkan Hewett, CIA ajanı Forrest Hunt'ın cinayet soruşturmasında şüpheli olmasının ardından Büro'nun ABD'nin işlerine burnunu soktuğunu ve Birleşik Milletler'in de buna müsaade ettiğini öne sürerek ABD'nin Birleşik Milletler ile olan tüm ilişkilerini kesmeye karar vermiştir. Bu durum SOMBRA'nın bu aşamada başarılı olduğunu gösteriyordu.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki