Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

James Savage

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments36 Share

Şüpheli
JS3.png
Profili
İsmi

James Savage

Boyu

5'8" (1,72 m)

Yaşı

36

Ağırlığı

180 lbs (82 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bir Cinayetin Anatomisi
Göl Gelini
Ateş Olmadan Duman Çıkmaz
Köpekle Köpek Olunmaz

James Savage (d.1977) Bir Cinayetin Anatomisi (Vaka #24), Göl Gelini (Vaka #27), Ateş Olmadan Duman Çıkmaz (Vaka #29) ve Köpekle Köpek Olunmaz (Vaka #31)'da bir şüphelidir.

Profili

James, 36 yaşında, uzun siyah saçlı ve keçi sakallı, beyaz tenli ve kahverengi gözlü bir adamdır. Genellikle omuzları dikiş desenli mor hırkanın içine gri bir gömlek giyer. Sol omzuna bir sırt çantası giydiği görülür ve sırtında bir av tüfeği taşır. James 180 Ibs (82kg) ağırlığındadır ve kan grubu A+'dır.

Bir Cinayetin Anatomisi'nde James'in tiyatroyu sevdiği, dikiş işlerinde becerikli olduğu ve mide yanması denilen dertli bir hastalığı olduğu öğrenilmiştir. Ayrıca dinazor resimli müze rozeti takmaktadır.

Göl Gelini'nde sağ yanağında çizikler vardır ve gömleğinin sağ tarafında bir çamur lekesi vardır. Ayrıca bir köpek sahibi olduğu ortaya çıkmıştır.

Ateş Olmadan Duman Çıkmaz'da James'in solak olduğu öğrenilmiştir.

Köpekle Köpek Olunmaz'da James, Köpek Güzellik Yarışması rozetini takar ve boynunda bir ısırık izi vardır. Ayrıca sık sık bir temizlik ürünü olan eter kullanır.

Vakalardaki Rolleri

James Savage, derin ormanlarda yaşayan tehlikeli bir avcıdır. Avcı olduğu için de av köpeğiyle gezer.

Post.png

James ilk olarak Bir Cinayetin Anatomisi'nde şüpheli olmuştur. Ekip Azman Bahçe'yi aramışlar ve bir pati izi bulmuşlar ve pati izinin incelenmesi sonucunda bunun bir haskiye ait olduğunu öğrenmişlerdir. Ekip Margaret'e ormanlık alanda kimin haskisi olabileceğini sorduklarında ekibi James Savage'a yönlendirmiştir ve James bu şekilde vakaya dahil olmuştur. Bu pati izinin asıl cinayet mahallinde neden bulunduğu sorusuna James, genellikle buralarda olduğunu ve köpeğiyle av yaptığı için bu pati izinin burada bulabileceklerini söylemiştir. Ekip kendisine Wilfred'ın öldüğünü söyleyince aslında sevindiğini belirtmiştir. Çünkü Wilfred "değersiz" romanlarını yayına çıkardığında turistler o kitaplara daha çok ilgi gösterdiklerini, kendisinin yaşadığı derin ormanlara (James'in avladığı yer) çöp attıklarını söylemiştir. Bu nedenle James, Wilfred'ın öldüğüne memnun olmuştu.

Ekip yerel müzeyi (Wilfred'ın cesedinin bulunduğu yer) tekrar araştıklarında bir deri yüzme bıçağı bulmuşlardır. Bu bıçağın seri numarasını almışlar ve analize göndermişlerdir. Bu seri numarasına göre bu bıçağın James'e ait olduğunu ortaya çıkmıştır. Bu bıçak cinayet silahıydı ve James'e ait olduğu için gözaltına alınmıştır. James bu bıçağın kendisine ait olduğunu itiraf etmiştir ancak birkaç gün önce kaybettiğini de söylemiştir. Daha sonra James, Wilfred'la dalga eçmek amaçlı onunla bilinç dışı dövüştüğünü söylemiştir, o sırada bıçağını düşürdüğünü de belirtmiştir. Ancak ekip onu dinledi ve gözaltına almadı. Birkaç saat sonra asıl katilin Cornelia Trent olduğu anlaşılmıştır. Aynı vakanın ek soruşturmasında ise ekip James'ten onu suçladıkları için özür dilemişlerdir.

James Mary Gray'in öldürüldüğü Göl Gelini'nde tekrar şüpheli olarak dönmüştür. Ekip kasabanın çıkışında bir eldiven bulmuşlar ve analize yollamışlardır. Analiz sonucuna göre katil bir köpek sahibiydi. Ekibin aklına hemen James Savage gelmiştir çünkü o genellikle buralarda dolaşırdı ve bir köpek sahibiydi. Ekip onunla sohbet etmeye gittiğinde ekip ona Mary Gray'i sorunca James, bir kurbanın ölümünden bir gün önce Mary'nin standına birkaç kere ziyaret ettiğini söylemiştir. O ikisi şehrin eteklerinin harcandığını düşünüyordu. Gizemli bir adamın Mary'yi yakaladığını söylemiştir. Ancak James katilin yüzünü görememiştir, bu yüzden ekibin yanında daha fazla duramadı.

Connor Sullivan'in öldürüldüğü Ateş Olmadan Duman Çıkmaz'da tekrar şüpheli olarak döner. James, Connor ve izci grubu Survival Kampı'nın yaşadığı yere yakındı. Ekip cinayet hakkında Ayden Young ile konuştuklarında Ayden, Connor ve avcının kavga ettiğini söylemiştir. Ekip James'i bu kavga hakkında konuşmak istemişlerdir. James, Connor'ın sınırlı olan bölgede yangın çıkardığı söylemiştir. James ona söndürmesini söylemiş ancak Connor reddetmiş ve "Ateş Yakılamaz" adlı uyarı talebesini parçalara ayırdığını söylemiştir. James, çocuklar izlemeseydi Connor'u oracıkta öldürebileceğini söylemiştir.

Daha sonra ekip James'in yaşadığı kulübede kanlı bir bıçak (ki bunun analizden sonra cinayet silahı olduğu ortaya çıkmıştır) bulmuşlardır. James, bu bıçağın kulübede bulunduğu için son derece şüpheli durumuna düşmüştür. Bıçak James'e sorulduğunda, James bu bıçağın kendisinin olduğunu iddia etmiştir ve iki günden beri onu aradığını söylemiştir. Ekip ona Connor'ın öldürüldüğü bıçağın aynısı olduğu söylenince James şok olmuştur. Kimsenin Connor'ı sevmediğini ve yanlız başına kalan bir adam olduğunu söylemiştir. Ekip James'e bu bıçaktaki çikolata lekesini sorduklarında James, asla çikolata yemediğini çünkü alerjisi olduğunu söylemiştir. Ama ekip ona inanmıyordu çünkü kendisini masum göstermek için elinden geleni yaptığını sanıyordu. Ekip James'e zaten kendisinin tıbbi kayıtlarını takip edebildiğini de belirtmiştir.

Ek Bilgi

  • James dört tane vakada görülen şüphelilerden biridir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki