Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jamie Buxton

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

Şüpheli
Jamie B..png
Profili
İsmi

Jamie Buxton

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

31

Ağırlığı

115 Ibs (52 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Güzellik Denemesi

Jamie Buxton (d. 1982), Kerry Ann Buxton'ın öldürüldüğü Güzellik Denemesi (Vaka #45)'nde şüphelidir.

Profili

Jamies, 31 yaşında, hafif uzun siyah saçları olan, mavi gözlü bir genç kadındır. Üzerine genellikle pembe bir bluz giyer ve boynunda, ortasından düğmeyle tutturulmuş beyaz noktalı siyah bir papyon takar. Aynı zamanda kırmızı ruj sürmektedir. Jamie'nin anti-depresan kullandığı, estetik ameliyatı olduğu ve PLIGMA spor ayakkabı giydiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Jamie, Hank Buxton'ın torunu ve Buxton mirasının varislerindendir.

Halifax.png

Jamie sürekli Halifax Oteline gitmektedir.

Ekip, taksi deposunda Jamie tarafından Kerry Ann'e karşı yazılmış bir dava dosyası bulduktan sonra Jamie ile konuşmaya gitmişlerdir. Dediğine göre Jamie, ülkedeki en iyi avukatları tutmuş ve iddiaya göre Kerry Ann'in Hank'in parasını çalmasına bir son vermeye karar vermiştir. Konuşmadan sonra Jones, Jamie'nin amacının Hank'in servetini geri kazanmak olduğunu düşünmeye başlamıştı.

Ekip daha sonra Halifax Otelinin tavus kuşu süitini aramışlar ve orada, içinde Jamie'ye gönderilmiş bir mesaj olan bir telesekreter bulmuşlardır. Mesajda avukat Jamie'ye, davanın başından kaybedilmiş olduğunu çünkü Hank'in vasiyetnamesinde mirasını sadece ve sadece Kerry Ann'e bıraktığı yazmaktaydı--bu yüzden ekip Jamie ile tekrar konuşmaya gitmişlerdir. Ekibin Jamie'ye davanın kaybedilmiş olmasından ve Hank'in Kerry Ann ile olan ilişkisinde son derece ciddi olduğundan bahsetmeleri Jamie'yi oldukça öfkelendirmişti. Dediğine göre Hank'in Kerry Ann ile evlenmiş olması, ailesi içindeki en berbat durumdu. Bütün bunlar üzerine Jamie bir numaralı şüpheli konumuna gelmiş olsa da, sonunda ekibe yardım etmek amaçlı Kerry Ann hakkındaki bir takım dosyaları ekibe vermiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki