Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Janice Mills

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
JM2.png
Profili
İsmi

Janice Mills

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

42

Ağırlığı

170 Ibs (77kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Basit Bir Cinayet

Janice Mills (d. 1971), kızının bakıcısı olan Irina Nemovska'nın öldürüldüğü Basit Bir Cinayet (Vaka #40)'te şüphelidir.

Profili

Janice, 42 yaşında, uzun, dalgalı sarı saçları olan, mavi gözlü bir kadındır, ayrıca gözlerinin altında yoğun bir miktarda mavi göz boyası vardır. Üzerinde kırmızı bir elbisenin üzerinde bordo bir hırka ile içinde mavi halkalar olan altın bir kolye ile altın küpeler vardır. Janice, 170 Ibs (77kg) ağırlığındadır ve kan grubu 0-'tir. Ayrıca oyuncak ayı sahibi olduğu, şekerleme yediği ve astım hastası olduğu da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Janice, Dennis Mills'in kıskanç karısı ve Sarah Mills'in annesidir. Ayrıca Sarah'nın bakıcısı olan Irina Nemovska'yı da o tutmuştur.

Ekip, Janice ile ilk olarak Irina hakkında konuşmaya gitmişlerdir. Janice, dediğine göre Irina, ölümünden bir hafta önce nadir bulunan bir oyuncak ayı koleksiyonunu yok etmeye çalışmıştı. Ekip bunun üzerine kendisine Sarah'ya ait olan, üzerinde Irina'nın da bulunduğu tatil fotoğrafını parçaladığından bahsetmişlerdir. Bu da Janice ve Sarah'nın oyuncak ayı sahibi olduklarını gösteriyordu.

Ekip daha sonra Janice'i Irina adına ölmeden önce aldığı Rusya'ya tek gidişlik bilet hakkında sorgulamışlardır. Janice dediğine göre Irina'yı 5 yıllığına sınır dışı ettirmek istiyordu, çünkü kocası Dennis'in kendisini Irina ile aldattığına inanmaktaydı. Janice'in anlattıkları ekibe mantıklı gelmemişti çünkü görülüğü üzere Irina, aslında eşcinsel bir ilişki içerisindeydi.

Katil olan Jenny Honeycomb tutuklandıktan sonra Janice ve kocası serbest kalmışlardır. Jenny'nin tutuklanması Mills ailesinin hayatını değiştirecekti. Vakanın sonunda Janice, Dennis ve Sarah ailevi sorunlarını çözerek yeniden tam bir aile olma yoluna girmişlerdi.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki