Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jarvis Donne

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
JarvisDonne.png
Profili
İsmi

Jarvis Donne

Boyu

6'0" (1,83 m)

Yaşı

45

Ağırlığı

190 lbs (87 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ev Gibisi Yok(tutuklandı)

Jarvis Donne (d. 1970), Ev Gibisi Yok (Vaka #45/101)'de Randolph'un katilidir.

Profili

Jarvis, 45 yaşında, orta uzunlukta siyah saçları olan, yeşil gözlü bir adamdır. 61. Bölgede çalışan bir bilim insanı olan Jarvis, genel olarak bir cerrah üniforması giymekte, 61. Bölgeye giriş kartı ile başına gece görüş gözlüğü takmaktadır. Jarvis ayrıca biyoloji alanında doktor ve uzaylı otopsisi uzmanıdır. Tüm bunların yanında Jarvis'in "Uzaylılar Hakkındaki Gerçekler"i okuduğu, şeker yediği ve kauçuğa karşı alerjisi olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Jarvis'in uzaylı otopsisi hakkındaki makalesini bulduktan sonra kendisi ile bunun hakkında konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine araştırmasının Randolph ile bağlantılı olup olmadığını sorduğunda Jarvis, evet yanıtını vererek Randolph ile, 61. Bölgede bulunduğu sıralarda arkadaş olduğunu dile getirmiştir. Dediğine göre Randolph, araştırmasının önemli bir yerinde üsten kaçmıştı. Bunun üzerine Amy, Jarvis'in Randolph'tan arkadaştan ziyade bir mahkummuş gibi bahsettiğini belirtmiştir. Jarvis'in Randolph'un bugüne kadar tanıdığı en güvenilir uzaylı olduğunu söylemesi Amy'nin kafasını karşıtırmıştır çünkü Amy, Randolph'un sadece bir kaçık olduğunu düşünmekteydi.

Oyuncu Jarvis'in Randolph üzerindeki araştırma notlarını bulduktan sonra Jarvis ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Jarvis, uzmanlık alanı olduğu için Randolph'un fizyolojisi üzerinde araştırma yapmaktaydı. Amacı, Randolph üzerinde yaptığı araştırmalar sayesinde insanların yaşamlarını güçlendirmek ve kolaylaştırmaktı. Amy Jarvis'e araştırmasını tamamlamak için ne kadar ileriye gidebilecek olduğunu sorduğunda Jarvis, bir bilim insanı olduğu kurbanla fazla sıkı fıkı olamayacağını ve araya profesyonel derecede bir mesafe koyması gerektiğini söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Randolph'u öldürenin Doktor Donne olduğu ortaya çıkmıştır. Jarvis başta oyuncu ve Amy'ye yanlış kişiyi tutukladıklarını iddia etse de ikilinin önüne delilleri sunması ve Amy'nin, Randolph'un cesedi üzerine otopsi yapılmış olduğunu ve bunu yapmaya en müsait kişinin kendisi olduğunu belirtmesi ile yaptığı şeyi itiraf etmek zorunda kalmıştır. Amy Jarvis'i azarlamaya devam etse de Jarvis, Randolph'a hiçbir şekilde zarar vermeyecek olduğunu ve Randolph'un aslında ölmediğini, aslında üzerinde otopsi yaptığı kişinin Randolph'un kullandığı insan bedeni olduğunu belirtmiştir. Jarvis'in tek amacı gerçek, yani uzaylı olan Randolph'u insan bedeninden kurtarıp gezegeni Krep-9'a dönmesini sağlamaktı fakat oyuncunun cinayet yüzünden peşinde olduğunu bildiği için de Randolph'a daha fazla yara almaması için lunaparkta saklanması gerektiğini söylemişti. Jarvis her ne kadar Amy ve oyuncudan kendisine inanmasını istese de Amy, Jarvis'in söylediklerine inanmayı reddederek kenarı çekilmiş ve oyuncu, Jarvis'i tutuklayarak mahkeme karşısına çıkarmıştır.

Jarvis, aynı şekilde Yargıç Dante'ye Randolph'u, Krep-9'a dönebilmesi için insan bedeninden kurtardığını fakat Amy ve oyuncunun kendisine inanmadığını söylemiştir. Dante, Jarvis'e lisedeki Baugetron gezegeninden gelen hocasının Randolph'un aksine otopsiye dayanamayacak olduğunu söylemiş fakat daha sonra yaşanan olayın bir cinayet olarak görünmesinden ötürü Jarvis'i 10 yıl hapse mahkum etmiştir.

Ek Bilgi

  • Jarvis, daha önce hiçbir vakada görülmemiş olan bir bölge katilidir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki