Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jasmine Hart

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jasmine Hart
JasmineHart.png
Profili
Tam Adı Jasmine Hart
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 32
Ağırlığı 160 lbs (73 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta
Vakalar Alev Alev

Jasmine Hart (d. 1984) Alev Alev vakasında bir şüphelidir.

Profili

Jasmine, 32 yaşında bir yardımcı pilottur. Jasmine uzun kahverengi saçlı ve mavi gözlüdür ve üzerine mavi bir yardımcı pilot üniforması giymektedir. Jasmine aynı zamanda saman nezlesidir, keskin nişancıdır ve bağımlıdır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, Jasmine uçak enkazına döndükten sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanla birlikte uçaktan inmiş fakat kurban fazla hızlı koştuğu için ondan ayrı düşmüş ve yolunu kaybetmişti. Çevrede başka birisini görmediğini söyleyen Jasmine, sonunda tam daire çizerek kaza yerine geri döndüğünü, o sırada da ekibin uçaktan indiğini gördüğünü dile getirmiştir. Jakobo'nun ölümüne üzülen Jasmine, eğer ayrı düşmüş olmasalardı Jakobo'nun halen hayatta olabileceğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Jakobo ile Jasmine arasında geçen ve Jakobo'nun Jasmine'i uyuşturucu etkisi altında uçmaktan ötürü ihbar etmekten bahsettiği bir konuşmanın kaydının olduğu kara kutuyu bulmuş ve Jasmine'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre gece kulübünde olduğu bir gece kurban da oradaydı ve kendisini ekstazi alırken yakalamış ve daha önce uyuşturucu testinden geçemediği için şartlı tahliyede olduğundan ötürü de kendisine epey öfkelenmişti. Oyuncu kendisine kurbanın ihbarının önemli bir cinayet sebebi olduğunu söylediğinde Jasmine, bağımlı olduğunu kabul etmiş fakat katil olmadığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Aristide Akintola'nın tutuklanması ile Jasmine suçsuz bulunmuş fakat oyuncu kendisiyle uçak kazasına neyin sebep olmuş olabileceğiyle ilgili konuşmak istemiştir. Dediğine göre uçuş öncesi kontrollerinde bir sıkıntı yoktu ve o denli bir patlamaya ancak dışarıdan bir etken sebep olabilirdi. Bunun üzerine oyuncu, kazanın sebebi hakkında bilgi toplamak için uçak enkazını aramaya karar vermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki