Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jason Palms

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Şüpheli
JP.png
Profili
İsmi

Jason Palms

Boyu

5'9" (1,76m)

Yaşı

32

Ağırlığı

286 Ibs (130 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Cesur Yeni Dünya

Jason Palms (d. 1982), Stuart Huckabee'nin öldürüldüğü Cesur Yeni Dünya (Vaka #52)'da bir şüphelidir.

Profili

Jason, 32 yaşında, hafif uzun, örgülü, siyah saçları ve keçi sakalı olan, kahverengi gözlü bir adamdır. Üzerine gri çizgili gök mavisi bir süveter ile altına, üzerinde "Gerçek Orada" yazılı siyah bir tişört giyer. Ayrıca süveterinin sağ yakasında bir tane uzaylı ve bir tane de UFO resmi olan iki tane rozet vardır.

Vakadaki Rolü

Jason, bir komplo teorisyenidir.

Ekip, Herman Cavendish'in deniz fenerinin orada bir tane şifreli bir mesaj bulmuşlar ve bunu analiz için Alex'e göndermiş ve sonucunda da bunun, Stuart tarafından Jason'a yazılmış şifreli bir mesaj olduğunu bulmuşlar, ve bunun üzerine de hemen Jason ile konuşmaya gitmişlerdir.

Jason ekibe, Stuart'a Kızıl Tarikat ile uğraşmayı bırakması için yalvardığını, çünkü Tarikat'ın sırlarının açığa çıkmasını istemediklerini söylediğini dile getirmiştir. Ekip, başta Jason'ın zırvalarına inanmamıştır, ta ki Herman Cavendish, ekibe 400 yıllık altın kadehi verip, bunun hakikaten de Kızıl Tarikat'a ait bir ritüel kadehi olduğunu ortaya çıkartana kadar. Kadehin analizi sonucuna göre Kızıl Tarikat, Seyyahlar yeni dünyayı keşfettiklerinden beridir vardı. Ekip, bunun üzerine Jason'a gidip doğruyu söylediklerini dile getirmiştir.

Ekip, Stuart'ı Kızıl Tarikat'ın mı öldürdüğünü merak etmişler fakat Jason, Tarikat'ın düşündüklerinden daha karışık olduğunu, ve Grimsborough'yu gizliden onların yönettiğini dile getirmiştir. Stuart, Seyyahların yeni dünyaya ilk ayak bastıkları döneme geri dönüp Kızıl Tarikat'ı ifşa etmek istemişti fakat Tarikat, kendilerini ifşa etmeye yeltenen herkesi öldürüyordu. Jason'ın zırvalarına rağmen, katilin Susan Huckabee olduğu ortaya çıkmış ve Jason serbest bırakılmıştır.

Ek soruşturmada Cathy, deesinin çözülmemiş vakalarından birini araştırırken Jason, ekibin bulduğu makaleyi tanımış ve Gerald Walker cinayetinde bizzat Kızıl Tarikat'ın parmağı olduğunu söylemiştir. Samuel King, vaka dosyalarını silme yetkisine sahip olduğu için Kızıl Tarikat ile alakası olan bütün dosyalar arşivlerden silinmişti, ki bu da Tarikat'ın şehir yönetimini ellerinde tuttuklarının bir göstergesiydi. Ekip, Jason ile son bir kez daha konuştuktan sonra Tarikat'ın yaptıklarını aramaya koyulmuşlardır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki