Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jazz Foster

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jazz Foster
JazzFoster.png
Profili
Tam Adı Jazz Foster
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'10" (1,78 m)
Yaşı 47
Ağırlığı 168 lbs (76 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Buz Cinneti

Jazz Foster (d. 1969) Buz Cinneti vakasında bir şüphelidir.

Profili

Jazz, 47 yaşında bir TV yapımcısıdır. Jazz kısa siyah saçlıdır ve üzerine mor bir kış ceketi ile içine gri bir yakalı kazak giymekte, aynı zamanda bir tane polaroid gözlük takmaktadır. Bunun yanı sıra Jazz kurutulmuş et yer ve kano kullanır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu gemi enkazında Jazz'ın klipsli kağıt altığını bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre "Güney Kutbu'nda Hayatta Kalmak" adlı realite şovunu çekmek için Antartika'daydı. Oyuncu kendisine Julia Lloyd'un öldürüldüğünü söylediğinde Jazz, heyecanlanarak bunun şovuna drama ve merak katacağını dile getirmiştir. Jazz'ın, kendisine tarih öncesi hayvan saldırısı ihtimalinden bahsettiğinde daha da heyecanlanması üzerine oyuncu, sonunda Jazz'ı yalnız bırakmaya karar vermiştir.

Oyuncu daha sonra "Wolfy Entertainment" çıkartması için kavga eden iki penguen fotoğrafının üstünde kurbanın Jazz'a yazdığı mesajı bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, kendisini çekimleri kesmesi konusunda uyarmış fakat kendisi kurbanın dediğine kulak asmamıştı. Oyuncu kendisine şovunu daha rahat çekebilmek için mi Julia'yı öldürdüğünü sorduğunda Jazz, katil olmadığını ve her işe burnunu sokan bir çevrecinin şovuna engel olamayacağını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Blair Carpenter'ın tutuklanması ile Jazz suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki