Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jean-Marc Bonneur

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jean-Marc Bonneur
Jean-MarcBonneur.png
Profili
Tam Adı Jean-Marc Bonneur
Uyruğu Fransa Bayrağı.png Fransa
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 56
Ağırlığı 154 lbs (69 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu B+
Durumu Hayatta
Vakalar Zirvedeki Dolaplar

Jean-Marc Bonneur (d. 1960) Zirvedeki Dolaplar vakasında bir şüphelidir.

Profili

Jean-Marc Bonneur, Fransa Cumhurbaşkanı'dır ve 56 yaşındadır. Bonneur kısa gri saçlıdır, üzerine beyaz bir gömlek ile mavi bir ceket giyer ve boynuna mavi, beyaz ve kırmızı renklerde bir atkı takar. Bonneur ayrıca avlanır, rodeo yapar ve kuchen yer.

Vakadaki Rolü

Oyuncu konferans odasında Bonneur'ün saatini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine kurbanla karşılaşıp karşılaşmadığını sorduğunda Bonneur, kendisini yalnızca geçerken gördüğünü ve Hewett'i yanağından öpmek isterken kendisini engellediğini söylemiştir. Oyuncu bu beyan karşısında şaşırınca Bonneur, bunun bir Fransız geleneği olduğunu söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Bonneur'ün otobiyografisini bulmuş ve buradan kendisinin bir keresinde avlanırken kazara korumasını vurduğunu öğrenmiştir. Bonneur'ün dediğine göre bu bir kazaydı ve kimseyi kasten vurmak gibi bir eğilimi yoktu. Bonneur, kötü bir avcı olduğunun farkında olduğunu fakat kendisini geliştirdiğini de sözlerine eklemiştir. Oyuncu kendisine cinayet saatinde nerede olduğunu sorduğunda ise bir şeyler atıştırdığını, daha sonra da ormanda atış talimi yaptığını söylemiş ve o sırada etrafta kimsenin olmadığını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Sidney Hirsch'ün tutuklanması ile Bonneur suçsuz bulunmuştur.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki