Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jean Connerie

1.264pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jean Connerie
JeanConnerie.png
Profili
Tam Adı Jean Connerie
Uyruğu Fransa Bayrağı.png Fransa
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 32
Ağırlığı 200 lbs (90 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB-
Durumu Merhum
Vakalar Mumya Takibindeyim
Gökten Casus Yağıyor(öldürüldü)

Jean Connerie (1984-2016) Mumya Takibindeyim vakasında bir şüphelidir. Jean, Gökten Casus Yağıyor'da öldürülmüştür.

Profili

Jean Connerie, Fransız Gizli Servisi adına çalışan bir casustur ve 32 yaşındadır. Jean kısa siyah saçlıdır ve sahte bir bıyık takar. Aynı zamanda beyaz gömleğin üstüne siyah bir ceket giyer ve aynı renkte bir papyon ile ceketinin sağ yakasına bir adet bok böceği broşu takar. Jean aynı zamanda turp turşusu yer, nargile içer ve hiyeroglif okumayı bilir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu, üzerinde normalden fazla büyük bir casus kamera bulunan bir fes bulup bunun Jean'a ait olduğunu doğruladıktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Jean gibi birisinin casus olabilmiş olmasına şaşıran Jack, kendisine Mısır'da ne işi olduğunu sorduğunda cevap vermek istememiştir. Oyuncu kendisine Afif Vahab'ın öldürülmesi hakkında soru sorduğunda ise kendisi ile bir kaç kez nargile içtiğini, onun dışında onu tanımadığını söylemiştir.

Oyuncu daha sonra içinde kurban ve Asal Havvaa'nın bulunduğu bir gözetleme fotoğrafının üstünde Jean'ın parmak izlerini bulmuş ve kendisine kurbanı takip edip etmediğini sormak istemiştir. Jean, kurbanı değil Asal'ı takip ettiğini söylemiş ve Asal'ın sürekli kurbanı nasıl takip ettiğini dile getirmiştir. Jean her ne kadar Asal'ın raporlarını çalmayı başarmış olsa da kodunu çözememişti. Jean daha sonra ekibe Asal'a odaklanmalarını ve onun güvenilmez birisi olduğunu söylemiş fakat Jack, Jean'a kendilerini yanlış yönlendirmeye çalışmamasını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Zara Salah'ın tutuklanması ile Jean suçsuz bulunmuş fakat oyuncu, kurbanın aslında bir suikastçı olduğunu ve Jean'ı hedeflemiş olduğunu öğrendikten sonra Jean ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Jean, bir casus olduğu için bir çok kişinin onu öldürmek isteyeceğini, bunun işinin tehlikelerinden biri olduğunu dile getirmiştir fakat dediğine göre Afif ile geçirdiği en son akşam, bir yudum çay aldıktan sonra bütün geceyi tuvalette geçirmişti. Oyuncu, aynı şeyin Cevat Reşad'ın da başına gelmiş olduğunu hatırlamış ve bunu yapmasının nedeninin Jean'ın çayına katacağı zehrin dozajını ayarlamak olduğu kanaatine varmıştır. Jean son olarak oyuncuya teşekkür etmiş ve kendisine arka çıktığı için minnettar olduğunu dile getirmiştir.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Connerie'yi düşen uydunun yakınlarında bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Connerie, defalarca kez bıçaklanması sonucunda aşırı kan kaybından ölmüştü, sırtındaki bıçak yarası da arkadan saldırıya uğradığını gösteriyordu. Cesedin çeşitli yerlerindeki morluk izleri Connerie'nin katiliyle dövüştüğünü fakat kan kaybının da etkisiyle mücadeleyi kaybettiğini gösteriyordu. Yaralara bakıldığında ise katilin yakın dövüş konusunda uzman olduğu görülmekteydi, yani katil bir dövüşçüydü.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, eski MGB ajanı Anya İvanova olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında oyuncu Anya'ya halen MGB'ye mi çalıştığını ve Connerie'yi öldürmesi doğrultusunda talimat mı aldığını sorduğunda Anya, tam aksine artık SOMBRA'ya çalıştığını ve uyduyu düşürenin de, sabit sürücüyü çalanın da kendisi olduğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre Connerie'yi öldürmesinin ve yanında Asal'ı ağır yaralamasının nedeni onların da sabit sürücüye ulaşmak istemeleriydi. Dediğine göre MGB ve COSMORUS'un aksine SOMBRA, yeteneklerini daha fazla takdir etmiş, bu da taraf değiştirmesine neden olmuştu. Mahkemede Yargıç Adaku, adam öldürmek, teşkilatına ihanet etmek ve suç örgütüne yardım ve yataklıktan ötürü Anya'yı müebbet hapisle cezalandırmıştır.

Ek Bilgi

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki