Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jennifer Carter

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments25 Share

JCarterProfileGBorough.png
Jennifer Carter

Jennifer Carter (1995-2012), Amansız Kasap (Vaka #3)'ta kurbandır.

Profili

Jennifer, 18 yaşında, uzun, kahverengi saçlı bir genç kızdı. Öldürülmeden önce üzerinde beyaz bir fanila, onunda üzerinde açık mavi bir ceket vardı. 

Criminal Case'in uygulamasında ise Jennifer sarı saçlıydı ve pembe askılı bir elbise giymekteydi. Gözleri ise koyu kahverengiydi.  

Cinayet'in Detayları

Jennifer bir kesimhanede kasap kancasından ters bir biçimde asılmış ve vahşice deşilerek katledilmiştir. Otopsi sonucuna göre Jennifer, göğsünde sigara söndürülmek suretiyle işkenceye maruz kalmıştır, ki bu katilin sigara içtiğinin bir göstergesiydi. Cinayetten öncede kafasına sert bir cisimle vurulmuştu fakat cinayet işlenirken kız hala hayattaydı. Katil aynı zamanda kalbini yerinden sökmüştü ve bunu sonucunda kalbin üstüne sarı iplikler bulaşmıştı, bu da katilin sarı kıyafetler giydiğini gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Katil yerel bir kasap olan Raoul Colletti'nin kızı olan Trish Colletti'dir. Trish'in Jennifer'ı öldürme sebebi erkek arkadaşı, aynı zamanda babasının çırağı Raphael Soza'nın kendisini Jennifer ile aldatmasıydı. Trish ayrıca Jennifer'ın, babası Raoul ile flört ettiğinden de şüpheleniyordu.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki