Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jenny Galguera

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

JennyGalguera.png
Jenny Galguera

Jenny Galguera (2000-2014), Bir Suç Varmış Bir Suç Yokmuş'da kurbandır.

Profili

Jenny, 14 yaşında, uzun, dalgalı, koyu kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü bir genç kızdı. Öldürüldüğü sırada üzerinde sarı bir prenses elbisesi ile boynunda gümüş bir kolye ve başında aynı renkte bir prenses tacı vardı. Jenny, aynı zamanda Frank Knight'ın anlattığına göre kızının çocukluk idolü idi.

Cinayetin Detayları

Cam Prenses.png

Jenny, Gaston Dumas'nın Cam Prenses adlı eserinin televizyon uyarlamasının provası sırasında öldürülmüştür.

Vakanın başında Frank, uzun yıllardır göremediği kızını tekrardan görmek istemekteydi, bu yüzden de kızının çocukluk idolü olan Jenny'den imza almaya niyetlenmişti ve bu sayede karısının çıkarttığı kısıtlama emrini kaldıracağını umut etmekteydi. Fakat ekip, Cam Prenses'in setine Jenny'den imza almak için gittiklerinde Jenny'nin yüzünün her tarafında cam kırıkları saplanmış cansız bedeni ile karşılaşmışlar, bu da Frank'in bütün umutlarını yerle bir etmiştir. Oyuncu derhal Jenny'yi otopsi için Roxie Sparks'a göndermiştir.

Roxie'nin otopsi sonucunu bildirme işine şaka yaparak başlaması Frank'in hiç hoşuna gitmemişti çünkü kurban neredeyse kızıyla yaşıttı. Sonra konuya dönen Roxie, katilin kızı aynaya doğru itmesinin sonucu olarak aynanın kırılmış, kırıklarında yüzüne saplanmış olabileceğini söylemiştir. Daha sonra katil, kırık cam parçalarından birini önce Jenny'nin boynuna, daha sonra da başına saplayarak kızın hayatını sonlandırmıştı. Ekip daha sonra kırık ayna parçasını film setinde bulmuşlar ve Roxie, cinayet silahının o olduğunu doğrulamıştır. Roxie bunun yanında ayna parçasının üstünde yaşlandırmayı geciktirici krem izlerine rastlamıştır, ki bu da katilin yaşlandırmayı geciktirici krem kullandığını göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, kurbanın annesi ve oyunculuk kariyerinde çok sayıda prenses rolünü oynamış olan Miranda Galguera'dır.

Tutuklama sırasında kızını her şeyden çok sevdiğini söyleyen Miranda, ekibin kendisini tutuklamak istemesine şaşırmıştı. Miranda, ekibin karşısında duygusal kararsızlık yaşayarak cinayeti işlemek istemediğini söylemiş fakat Frank, kendi öz kızını öldürdüğü için Miranda'yı azarlamaktan çekinmemiştir. Miranda sonunda oyuncunun soruşturma yetenekleri karşısında pes etmiş ve ekip, kendisini derhal mahkeme karşısına çıkarmışlardır.

Yargıç Dante'nin Jenny hakkında hatırladığı tek şey, torunu ile izlediği dizi filmin bölümlerinde Jenny'nin sinir bozucu sesiydi. Ama bunun yanında Dante, esas Miranda'nın neden kızını öldürdüğünü bilmek istiyordu. Miranda, Gaston Dumas'nın Cam Prenses kitabının televizyona uyarlamasının çekimleri sırasında Jenny'ye yardım etmek istiyordu fakat duygusal yönden kendine güvensizliği, kızına yardım etmekten ziyade engel olduğunu düşünmesine neden olmuştu, ki bu yüzden Jenny, çekimler sırasında kendisine ihtiyacı olmasını söylemişti. Jenny ile birlikte aynaya bakan Miranda, bir zamanlar güzel bir prenses olduğunu hatırlamış, fakat ilerleyen yaşından ötürü asla Jenny gibi olamayacağını düşünmeye başlamıştı. Bunun üzerine kendini kaybeden Miranda, Jenny'nin başını aynaya vurmuş, daha sonra da kırılan parçalardan birini boynuna saplayarak kızının hayatına son vermişti. Miranda mahkemeye kızını yetiştirmek için kendinden bir çok şeyi feda etmek zorunda olduğunu belirtmiştir. Misal kurbana hamileyken kendi kariyerini askıya almış ve, vaka sırasında bahsi geçmeyen boşanmasından ötürü kızını kendisi yetiştirmişti. Miranda, Jenny'nin annesinden ziyade şöhreti düşünmesini kaldıramamış, bu da onu cinayete itmişti. Miranda'nın ifadesini dinleyen Yargıç Dante, kan dökülmesinin hiçbir şeyin bahanesi olmayacağını belirterek Miranda'yı 30 yıl hapse mahkum etmiştir.

Ek Bilgi

  • Jenny'nin dış görünüşü, bir Disney yapımı olan Güzel ve Çirkin dizisindeki "Belle" karakterinden esinlenmiştir.

Notlar

  • Jenny'nin yaşı oyunda tam olarak belirtilmemiştir fakat Frank, vakanın başında Jenny'nin 4 yaşından beridir sahnelerde olduğunu ve ölümüne kadar 10 sene boyunca sahnede kaldığını söylemiştir. Bu da Jenny'nin öldürüldüğü sırada 14 yaşında olduğunu göstermektedir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki