Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jenny Honeycomb

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments15 Share

Şüpheli
JH2.png
Profili
İsmi

Jenny Honeycomb

Boyu

5'3" (1,60m)

Yaşı

35

Ağırlığı

130 lbs (59kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

O+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Basit Bir Cinayet(tutuklandı)

Jenny Honeycomb (d. 1978), Basit Bir Cinayet (Vaka #40)'te Irina Nemovska'nın katilidir.

Profili

Jenny, 35 yaşında, kısa kahverengi saçlı ve mavi gözlü bir kadındır. Genellikle beyaz bir bluzun üzerinde pembe bir süveter giyer ve sol göğüsünde elma motifli bir rozet takar. Rozetin üzerinde ise "En İyi Öğretmen" yazmaktadır. Jenny 130 Ibs (59kg) ağırlığındadır ve kan grubu O+'tir. Jenny'nin aynı zamanda oyuncak ayısı vardır, astım hastasıdır ve Tatlı Kalpler adlı şekerlemeden yemeyi sever.

Vakadaki Rolü

Jenny, Grimsborough İlkokulu'nda çalışan bir öğretmendir.

Jenny, Irina Nemovska cinayetini ihbar eden kişidir. Ekip, Irina'nın pasaportunu bulduklarında Jenny'i sorguya almışlardır. Dediğine göre Irina, Rusya'dan Grimsborough'a gelmişti ve Mills Ailesi'nde kalıyordu. Ama kalmasının sebebi bir Au Pair (çocuk bakıcısı) olmasıydı ve Sarah Mills'in bakıcılığını yapmasıydı. Ancak ekip Jenny'nin Irina ile olan bağlantısı öğrenmek istiyorlardı. Jenny tüm bildiği şeyleri anlattığını söylemiştir.

Vakanın sonunda Irina Nemovska'yı öldürmekten tutuklanmıştır. Jenny ekibe gizli bir eşcinsel olduğunu ve Irina ile sevgili olduklarını açıklamıştır. Irina aşklarını herkese duyurmak istiyordu fakat Jenny, bunun itibarını zedeleyeceği ve okuldan atılma korkusundan ötürü buna karşı çıkmaktaydı. Jenny, Irina'ya teneffüs sırasında sınıfına gelmesini söylemiştir ve elinde içine tabanca sakladığı bir oyuncak ayı vardı. Silahı Irina'ya doğrultan Jenny Irina'yı ilişkilerini açık etmemesi ve şehri terk etmesi konusunda tehdit etmiştir. Aslında kızı vurmak gibi bir planı yoktu ve tek amacı onu korkutmaktı. Fakat Irina hakikatten Jenny'nin onu öldürmek istediğini düşünmüş, bu yüzden de üzerine atlamıştır. Kızdan astım cihazı ile kurtulmaya çalışsa da bu Jenny'yi daha fazla kavgaya teşvik etmiştir. Jenny, Irina'yı duvara sıkıştırmıştı ve son bir hamle ile masalardan birinde duran çocuk makasını kapmış ve kızın boğazını yararak öldürmüştür.

Ek bilgi

  • Jenny aslında mavi gözlüdür fakat "tutuklanma" fotoğrafında gözü kahverengiye dönüşmüştür. Bu muhtemelen yapımcıların hatası.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki