Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jenny Quaid

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments14 Share

Şüpheli
JQ.png
Profili
İsmi

Jenny Quaid

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

32

Ağırlığı

114 lbs (52kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Zehirli Gerçek

Jenny Quaid (d. 1982), ünlü tarih romanı yazarı Rosie Gatewood'un öldürüldüğü Zehirli Gerçek (Vaka #54)'te bir şüphelidir.

Profili

Jenny, 32 yaşında, orta uzunlukta, dağınık, kahverengi saçları olan, yeşil gözlü bir bayandır. Başının üzerinde mor camlı bir gözlük bulunur ve gri desenleri olan, kırmızı bir gömlek giyer. Bunun yanında elinde birinci deneme kağıtları ile bir adet tüy kalem bulunur. Jenny'nin aynı zamanda eskrim alıştırması yaptığı da bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip, White Acres resmini incelerlerken resmin içinde bir tane kripteks bulmuşlar ve müzedeki kripteksin içinden Rosie'nin adının yazdığı bir USB bellek çıkarmışlardır. Bunun analizi sonucunda Alex, belleğin içinde Rosie'nin vasiyetinin yazdığını ve bütün mal varlığını Jenny'ye bıraktığını söylemiştir.

Ekip Jenny ile konuşmaya gittiklerinde Rosie'nin ölmesinden üzüntü duymadığını, çünkü kitapları aslında kendisinin yazdığını fakat bütün alkışı Rosie'nin alıp kendisine teşekkür maliyetinde hiçbir şey vermediğini söylemiştir. Ekip karakola geri döndükten sonra Jenny, yanlarına gelip ekibe seyyah müzesinin soluk haritasını vermiştir. Ekip, haritanın üzerinde adli toz kullandıktan sonra aslında müzenin altında Kirk De Haan'ın atası Geert De Haan'a ait olan bir mağara olduğunu keşfetmişler ve bunun üzerine mağarayı aramaya gitmişlerdir.

Mağarayı aradıktan sonra ekip, White Acres resmini tekrar incelemek istemişler ve resmin üzerinde bir tane parçalanmış şablon bulmuşlardır. Ekip, şablonu onardıktan sonra üzerindeki sembolün Kızıl Tarikat sembolü olduğunu fark etmişlerdir. Ekip, Rosie'nin Tarikat ile ilgili bir şeyler yazacak olduğu için öldürüldüğünü düşünmüşler ve Rosie'nin kitaplarını Jenny yazdığı için onunla bir daha konuşmuşlardır.

Jenny, şehrin karanlık gerçeklerinin ortadan kaldırılmasında Kızıl Tarikat'ın parmağı olduğunu biliyordu. Aynı zamanda Rosie'nin, her ne kadar tehlikeli olduğunu bilmesine rağmen, Tarikat ile ilgili bir kitap yazacak olduğunu söylemiştir. Jenny ayrıca Rosie'nin kendisini savunmak için kendisi gibi eskrim öğrenebilecek olduğunu, fakat tembellik yaptığını söylemiştir. Son olarak ta Rosie'nin sürekli susmasını söylemesi üzerine yaklaşan tehlike hakkında Rosie'ye bir şey söyleyemediğini belirtmiştir.

Kızıl Tarikat Araştırması

Ekip, her ne kadar katil olan Ashton Cooper'ı içeriye tıkmış olsalar da, Tarikat hakkında daha fazla bilgi sahibi olmak istiyorlardı. Ashton, ekibe yardım etmeyi reddetmiş, sadece White Acres isimli tablonun bir Tarikat üyesine hediye edildiğini söylemiştir. Ekip bunun üzerine tablonun arkasını incelemişler ve resmin Samuel King'in atası olan William Kingsley'e armağan edildiğini öğrenmişlerdir. Ekip, konuyu merak ettikleri ve Ashton'da kendilerine yardım etmediği için Jenny ile tekrar konuşmaya gitmişlerdir çünkü Jenny, Rosie'nin kitaplarını yazması için Grimsborough'nun tarihini epey bir araştırıyordu.

Jenny, konuşma sırasında Kingsley ailesi hakkında bir şeyler bildiğini söylemiş ve Kingsley ailesine ait bazı eşyaların seyyah müzesinde olduğunu dile getirmiştir. Ekip bunun üzerine müze sergisini aramışlar ve içinde mühürlü bir not bulunan bir valiz bulmuşlardır. Notun üzerinde John Bill isimli bir şahsın haksız yere cinayetten ötürü suçlandığı ve serbest bırakılması gerektiği yazıyordu ve altında da Vali yardımcısının imzası vardı. Ekip, mühürü analiz ettikten sonra mektubu yazanın William Kingsley olduğunu saptamışlardır. William Kingsley, John Bill'in salıverilmesinde arabuluculuk yapmıştı fakat adam, şehir arşivlerine göre üç tane cinayetten sabıkalıydı. William'ın neden bir seri katili serbest bıraktığını merak eden ekip, bu konu hakkında tekrar Jenny ile konuşmuşlardır.

Jenny, Kızıl Tarikat adına çalışan bütün katillerin Kingsley ailesi tarafından mahkemeye bile çıkarılmadan serbest bırakıldığını ve bunların üzerinde ne bir iz, ne bir araştırma, ne de bir soruşturma yapıldığını dile getirmiştir. Jenny, son olarak Kızıl Tarikat'ın dikkatini üzerine çekmemek için daha fazla konu hakkında derine inmeyeceğini dile getirmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki