Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jeremy Bowman

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments4 Share

Şüpheli
JeremyBowman.png
Profili
İsmi

Jeremy Bowman

Boyu

5'9" (1,76 m)

Yaşı

23

Ağırlığı

170 lbs (75 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Martiniden Ölüm(tutuklandı)

Jeremy Bowman (d. 1992), Martiniden Ölüm (Vaka #53/109)'de Stacy Lovely'nin katilidir.

Profili

Jeremy, 23 yaşında, Mennagio Oteli'nde çalışan bir komidir. Jeremy, kızıl saçlı ve mavi gözlüdür, ayrıca kırmızı bir komi üniforması giymekte ve bir adet gardenya takmaktadır. Jeremy'nin ayrıca şampanya içtiği, karaoke yaptığı ve çikolatalı pasta yediği de bilinenler arasındadır.

Vakadaki Rolü

Oyuncu kurbanın otel odasında Jeremy'nin eldivenini bulduktan ve Yann Toussaint tarafından eldivenden Jeremy'nin DNA'sının çıkarılması ile Jeremy soruşturmaya dahil edilmiştir. Dediğine göre kurban, otele sürekli zengin adamlarla gelmekte ve kaldığı odayı darmadağın bırakıp bahşiş bile bırakmamaktaydı. Jeremy ayrıca Stacy'nin otel çalışanlarına, yanındaki adamlara ve en başta da kendisine karşı saygısı olması gerektiğine inanmaktaydı. Jeremy son olarak Stacy'nin ölmesini üzücü bulduğunu fakat en azından pis oda sayısının eksildiğini sözlerine eklemiştir.

Oyuncu daha sonra kurbanın otel odasında, Jeremy tarafından kurbana yazılmış bir "bu seferki müessesemizden" yazılı bir not bulmuş ve Jeremy'ye bunun anlamını sormak istemiştir. Jeremy'nin en son ki konuşmasında kurbandan odaları pis bırakan birisi diye bahsetmiş olduğunu hatırlayan ekip, bu durumu şüpheli bulmuştu. Jeremy bu kez önceki anlattığının aksine kurbana aşık olduğunu dile getirmiştir. Jeremy, kurbanı ilk kez dans ederken gördükten sonra her gece striptiz kulübüne gitmiş ve, getirdiği diğer adamlara rağmen onu otele davet etmişti. Jeremy, Stacy'ye olan aşkını sürekli belli etmiş ve buna karşılık Stacy, Jeremy'ye özel dans sözü vermişti. Son olarak Jeremy, artık hayallerindeki kızın kendisi için dans edişini hiçbir zaman göremeyeceğini söylemiştir.

Jeremy, her ne kadar Stacy'ye karşı değişik düşünceleri olsa da, soruşturmanın sonunda Stacy'yi öldürenin o olduğu ortaya çıkmıştır. Jeremy Stacy'yi tüm kalbiyle sevmekte ve kızın sadece kendisine ait olduğuna inanmaktaydı. Dediğine göre Jeremy, striptiz kulübüne gittiği sırada Stacy ile karşılaşmış ve ilk kez sahnede dans ederken gördüğü anda ona aşık olmuştu. Daha sonra Jeremy, Stacy ile çalıştığı otelde buluşmuş ve Stacy, Jeremy'ye özel dans sözü vermişti. Fakat Stacy, Jeremy'nin arkasından Spencer Dickson adlı iş adamı ile evlenerek Jeremy'ye kendi deyimiyle ihanet etmiş, bu da Jeremy'yi oldukça öfkelendirmişti. Jeremy, Stacy'yi çalıştığı otelin odasında başka bir adamla gördüğü için onu zalim ve hain olarak görmeye başlamıştı. Bunun üzerine striptiz kulübüne giden Jeremy, Stacy'yi dev martini kadehinde dans ederken gördüğü sırada gözü dönmüş ve orada bulunan dev martini kürdanını Stacy'ye saplayarak kızın hayatına son vermişti. Jeremy'nin itirafını dinleyen oyuncu, hiç vakit kaybetmeden Jeremy'yi mahkeme huzuruna çıkarmıştır.

Yargıç Dante Jeremy'ye Stacy'den neden insan martinisi yaptığını sorduğunda Jeremy, Stacy'nin danslarının kalpsiz ve ruhsuz olduğunu ve erkekleri kendisine düşürmek için ona her şeyin mübah olduğunu söylemiş, Stacy'nin içinde martini kadehinden attığı dev kürdanı gördüğünde de Jeremy, malum kürdanı cinayet silahı olarak kullanmıştı. Jeremy'nin anlattıklarından sonra iştahı kaçan Dante, Jeremy'yi 30 yıl hapis cezasına mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki