Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jeremy Pratt

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Jeremy Pratt
JeremyPratt.png
Profili
Tam Adı Jeremy Pratt
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 33
Ağırlığı 180 lbs (81 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Tüm Kötülüklerin Anası

Jeremy Pratt (d. 1981) Tüm Kötülüklerin Anası vakasında bir şüphelidir.

Profili

Jeremy, 33 yaşında, oldukça uzun kahverengi saçı ve sakalı olan, yeşil gözlü bir adamdır. Üzerinde yeşil bir tişört, onun üzerinde de yapraklardan oluşan bir kamuflaj deseni ve sol gözünün üzerinde bir miktar çamur ve burunun üzerinde yatay bir kesik vardır. Jeremy'nin aynı zamanda limon yaprağı kullandığı ve bahçecilik bildiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

CehennemOrmanı.png
Jeremy, Frank Knight'ın anlattıklarına göre, eski bir reality şov yıldızı ve bir hayatta kalma uzmanıdır. Jeremy, en girilmez denilen yerlere tek başına girip hayatta kalması ile ünlü birisiydi fakat bir gün yine böyle bir maceraya giriştiği sırada kaybolmuş ve kendisinden bir yıl boyunca haber alınamamıştır, ta ki ekip tarafından bulunana kadar.
JPEskiHali.png

Jeremy, Teğmen Lewis'in dev etçil bitki tarafından öldürüldüğü cinayet mahallinde, çalıların arasında saklanmaktaydı ve ekipten orayı terk etmelerini bitkileri rahat bırakmalarını istemiştir. Bunu dinlemeyen Frank, sadece Jeremy'nin Teğmen Lewis'i görüp görmediğini öğrenmek istiyordu. Jeremy, dediğine göre Teğmen Lewis'e bataklıktan uzak durmasını söylemişti çünkü oradaki bitkiler, bir insanı bile yiyebilirlerdi. Fakat bataklık, son derece tehlikeli bir bölge olduğu için ekibe, bataklığın güvenini kazamnak adına orayı korumaya dair yemin ettiğini dile getirmiştir. Jeremy bu sayede kayıp ilan edildikten sonra hayatta kalmış ve o bölgeyi korumayı kendisine görev edinmişti.

Ekip, daha sonra cinayet mahallinde kırık bir silah bulup, bunu onarıp analize göndermişler ve silahın üzerindeki işaretin Jeremy'ye ait olduğunu öğrenmişlerdir. Sembolün amacı, Jeremy'nin kaybolma durumunda ekibi ile temasa geçebilmeyi sağlamaktı fakat Jeremy, onun yerine kendi isteği doğrultusunda ormanda kalmak istemişti. Ekip, Jeremy'den neden ormanda kalmak istediğini öğrenmek istediklerinde Jeremy, bu tarz tehlikeli yerlerin kendi evi olduğunu söylemiş ve bu yüzden de kurtarma ekiplerini atlattığını dile getirmiştir. Jeremy, aynı zamanda bahçecilik yaptığını da dile getirmiş fakat sırf doğayı sevdiği için adam öldürmeyeceğini de belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Ray Westman'ın tutuklanması ile Jeremy suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki