Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jerry Bigwall

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

JBigwallGrimsborough.png
Jerry Bigwall

Jerry Bigwall, Kan Ve Zafer (Vaka #42)'de kurbandır.

Profili

Jerry, kahverengi saçları ve gözleri olan, kilolu bir adamdır. Jerry aynı zamanda Başkan Howard Johnson'ın arkadaşı ve Livingstone Centilmenler Kulübünün sahibidir. Öldürülmeden önce üzerinde beyaz bir takım elbise ile içinde siyah bir gömlek ve beyaz bir kravat vardı.

Vakadaki Rolü

Jerry, Başkan Johnson'ın düzenlediği seçim kampanyası partisi sırasında içine jilet gizlenmiş kekten yedikten sonra ölmüştür. Otopsi sonucuna göre Jerry, pastayı çiğnemeden yutmuştu, çünkü çiğnemiş olsaydı jiletleri mutlaka fark eder ve pastadan yemezdi. Nathan aynı zmanda katilin tenis oynadığını da doğrulamıştır, çünkü Jerry'nin boğazından tenis topu tüyleri çıkmıştı.

Nathan, ekibe otopsiden sonra Jerry'ye "Hakikat İksiri" adlı bir madde enjekte edildiğini söylemiştir, ki bunu Jerry'nin boynunda iğne izi bulduktan sonra fark etmişti.

Ekip daha sonra cinayet mahalline yakın olan köprü altındaki bir çöp bidonunda bir tane jilet paketi bulmuşlardır. Paketin içi boş olmasına rağmen içinden lifler toplayan ekip bunu analize göndermişler ve analiz sonucunda da liflerin bir papyona ait olduğu, bu sayede de katilin papyon taktığı ortaya çıkmıştır.

Katil ve Nedenleri

Katil, Westville ailesinin varisi olan Mitchell Westville'dir.

Ekip, Mitchell'i tutuklamaya gittikleri sırada Jones, Jerry Bigwall kılığına girerek Mitchell'i şaşırtmak istemiştir. Şoka giren Mitchell, bütün gerçeği anlatmıştır. İfadesine göre Jerry, geçe gece Mitchell'i sarhoş edip ailesinin iflasın eşiğinde olduğunu itiraf ettirmesi sağlamış, hatta bunu kayda bile almıştı. Mitchell, ailesinin adının kirlenmesini istemiyordu çünkü Akçaağaç Tepeleri sakinleri, eğer gerçeği biliyor olsalar, ona aşağılık gözü ile bakacaklardı. Ayrıca dediğine göre cinayet, Akçaağaç Tepeleri'nde küçük bir suçtu. Mitchell, Jerry'ye, Livingstone Kulübündeki kasasına erişmesini sağlaması, bu sayede de kaydı yok edebilmesi için hakikat iksiri vermiş fakat buy bir işe yaramamıştı, çünkü Jerry zaten Westville'ler hakkında her şeyi herkese anlatacaktı. Bunun olmasını önlemek için de Mitchell, pastanın içine jiletleri gizleyerek Jerry'nin bunları yiyerek ölümüne sebep olmuştur. İtirafından sonra Jones, gerçek yüzünü göstermiş ve ekip, Mitchell', tutuklamışlardır.

Mahkemede Mitchell, Akçaağaç Tepelerindeki ailelerin yıllardan beridir var olduklarını ve şehrin en saygın insanları olduklarını söylemiş, fakat Yargıç buna karşılık Mitchell'in tek yaptığının Westville adını cinayetle karalamış olmak olduğunu söylemiştir. Mitchell'in ifadesine rağmen cinayet, son derece ağır bir suçtu, bu yüzden de Mitchell, şartlı tahliye imkanı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırılmıştır.

Also on Fandom

Random Wiki