Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jessica Toussaint

1.260pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

JessicaToussaint.png
Jessica Toussaint

Jessica Toussaint, Criminal Case'te bulunan bir yardımcı karakterdir. Jessica'nın adı ilk olarak Bayou Kanı (Vaka #6/62)'nda geçmiş ve fiziksel olarak ilk defa İşin Aslı (Vaka #17/73)'nda görülmüştür.

Profili

Jessica, 30'lu yaşların sonlarında, orta uzunlukta kıvırcık siyah saçları olan, koyu gri gözlü, siyahi bir kadındır. Genellikle kırmızı bir elbise giyer ve güvercin şeklinde altın bir kolye takar. Ayrıca da koyu kırmızı bir ruj sürmektedir.

Vakalardaki Rolleri

Jessica, Pasifik Koyu Emniyeti'nde Adli Tıp Uzmanı olan Yann Toussaint'in karısı ve Lily ve James Toussaint'in anneleridir.

Bayou Kanı

Lee Dupree'nin katilinin tutuklanmasının ardından Yann, ekip ile birlikte Ignatius Dupree'nin Gumbo Jumbo restoranına gitmek istemiştir. Ekip, Ignatius ile olan muhabbet sırasında gumbo'nun sırrı olan ve Bayou'nun girişindeki iskelenin orada yetişen mavi tohumların yerini öğrenmişlerdir. Frank gumbo restoranının temiz bir yer olmadığını düşündüğü için oyuncu, Yann ile birlikte mavi tohumları aramaya koyulmuşlardır. Yann başta adem elmalarının tehlikeli olabileceğini düşünde de aslında bunlar son derece nadir bulunan ve güvenilir bir türdü. Ekip daha sonra adem elmalarını Ignatius'a götürmüşler ve Yann, Ignatius'tan Jessica ile olan evlilik yıl dönümü için gumbo tarifini istemiştir. Ignatius tarifi vermeyi kabul etmiş, fakat ilk önce Yann'dan gumboyu bir kere denemesini istemiştir.

İşin Aslı

Jessica17.png

Jessica, İşin Aslı'nda.

Nikolai Kamarov'un katilinin yakalanmasının ardından Jessica, ilk defa ekibin yanına gelerek oğlu James'in Çin festivalinin yeniden açılmasının ardından havai fişeklere baktığı sırada gözden kaybolduğunu bildirmiştir.

Yann, bunun üzerine oyuncuyu yanına alarak James'i aramaya koyulmuş, fakat ikisinin bulabildiği tek şey üzerinde kan olan bir çıngıraklı oyuncak olmuştur. Oyuncağın üzerindeki kanı analiz eden Yann, kanın Sue Xiong'a ait olduğunu bulmuş ve ekip derhal Sue ile konuşmaya gitmişlerdir.

Sue, James'i (yani mor giysili esmer bir çocuk) bir sokak arasında ağlarken bulduğunu ve, her ne kadar çıngıraklı oyuncağı ile kafasına vurmuş olsa da, James'i güvenliği için Çin tapınağına götürmüş olduğunu söylemiştir. Ekip, James'i almak için Çin tapınağına gittiklerinde orada James ve Andrew Kamarov tarafından çizilmiş bir resim bulmuşlardır. Andrew'e Nikolai'ın ölümünden sonra Sergei Yablokov'un baktığını bilen ekip doğrudan Sergei'in yanına gitmişler ve beklenmedik bir şekilde aslında Sergei'in hem James'e hemde Andrew'a gayet iyi bakmış olduğunu, hatta ikisinin arkadaş bile olmuş olduklarını görmüşlerdir. Sergei her zaman Andrew'a bakacak kadar iyi bir üvey ebeveyn olamayacağını düşünerek Yann'ın gerektiği zamanlarda Andrew'a bakması teklifini seve seve kabul etmiştir.

Toussaint ailesinin yeniden bir araya gelmesi ile Yann, ailesini de yanına alarak festivale geri dönmüştür.

Bir İple Asıldı

Ekip Dinah Cooper cinayetini araştırdıkları sırada Jessica, kucağında Lily ile birlikte ekibin yanına gelerek, Dinah ve Yann'ın ailesinin katili olan "Kuklacı"'nın evlerine gizlice girdiğini bildirmiştir. Bunun üzerine Amir Marquez, oyuncu ve Frank'i Toussaint ailesinin evini yoklamaları için görevlendirmiştir.

Yann'ın bodrumunu arayan ekip, orada Dinah'nın dansçı ayakkabısını bulmaları üzerine mecburiyetten ötürü Yann'a bir şüpheli gibi davranmak zorunda kalmışlardır. Frank Jessica'dan Yann'a karakola gelmesi için mesaj atmasını istemiş ve Yann, bir süre sonra karakola gelmiş fakat şüpheli olduğunu öğrenmek hiç hoşuna gitmemişti çünkü katilin suçu üzerine yıkmak istediğe inanmaktaydı.

Vakanın bitiminde Kuklacının gerçek kimliğinin ortaya çıkması ile birlikte Yann'ın masum olduğu anlaşılmış ve Yann, anne ve babasının katilini adalete teslim ettiği için oyuncuya teşekkür ettikten sonra anne-babasının mezarını ziyaret etmiş, daha sonra da ailesi ile birlikte vakit geçirmeye karar vermiştir. Yann'ın Caz Şehri'nde sergilemiş olduğu başkaldırış ve emre itaatsizlik uygulamalarını unutması için Frank, kendisine Beyaz Tepeler'e gitmesini tavsiye etmiş, bunun üzerine Yann, ekibe tekrardan teşekkürlerini sunmuştur.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki