Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jezabela

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments40 Share

Şüpheli
J.png
Profili
İsmi

Jezabela

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

43

Ağırlığı

140 Ibs (64kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ölümcül Bir Oyun

Jezabela (d. 1970), Steve Wood'un öldürüldüğü Ölümcül Bir Oyun (Vaka #20)'da bir şüphelidir.

Profili

Jezabela, 43 yaşında, toplu uzun sarı saçlı ve yeşil gözlü bir kadındır ve kırmızı bir ruj sürer. Jezabela genellikle göğüs bölgesinde ağ benzeri bir motif bulunan siyah bir SM kostümü giyer ve kırmızı ojeli sağ elinde bir kırbaç taşır. Jezabela aynı zamanda havyar yer.

Vakadaki Rolü

Jezabela's Dungeon.png

Jezabela'nın Zindanı

Jezabela bir SM (SadoMazaşizm) hanımıdır ve bir yetişkin kulübü olan Jezabela'nın Zindanı'nın sahibidir. Ekip ürkütücü bodrumu incelerken bir tane tasma bulmuşlardır ve üstünde "Jezabela'nın Malı" yazmaktaydı. Bunu öğrenen ekip Jezabela'yı cinayet hakkında sorgulamışlardır. Jezabela tasmanın aslında kölesi olan "Taş Bebek" lakaplı Harper McAlister'a ait olduğunu söylemiştir. Daha sonra ekip aynı bodrumda üstünde Jezabela'nın parmak izlerinini bulunduğu bir havyar kaşığı bulmuşlardır. Bodrumda ne işi olduğunu sorduklarına ise bodruma uzun bir zaman önce gittiğini söylemiş ve orayı özel geceler için kiralamak istediğini söylemiştir. Hayvar konusunda ise kendisinin "Havyar Partileri" düzenlediğini belirtmiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki