Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jezebel Lopez

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Şüpheli
JezebelLopez.png
Profili
İsmi

Jezebel Lopez

Boyu

5'5" (1,65 m)

Yaşı

35

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Martiniden Ölüm
Hırsızların Gururu Yoktur

Jezebel Lopez (d. 1980), Stacy Lovely'nin öldürüldüğü Martiniden Ölüm (Vaka #53/109) ve Louis De Rico'nun öldürüldüğü Hırsızların Gururu Yoktur (Vaka #55/111)'da bir şüphelidir.

Profili

Jezebel, 35 yaşında bir striptizcidir. Jezebel, kısa siyah saçlı ve kahverengi gözlüdür, ayrıca mor bir striptizci kostümü giymekte ve saçında bir adet gardenya çiçeği vardır. Jezebel ayrıca karaoke söylemektedir.

"Hırsızların Gururu Yoktur"'da Jezebel'in üzerinde turuncu bir boya lekesi vardır ve öksürüyordur. Bu vakada Jezebel'in kilit açma bilgisine sahip olduğu öğrenilmiştir.

Vakalardaki Rolleri

Martiniden Ölüm

Jezebel, oyuncu kendisinin bornozunu olay yerinde bulduktan sonra soruşturmaya dahil olmuştur. Kurbanın adının Stacy Lovely olduğunu söyleyen Jezebel, Stacy'nin ölmesine üzüldüğünü saklamamıştır. Dediğine göre Stacy gibi kızlar, striptiz kulübü yerine Ivywood gibi yerlerde olmayı hak etmekteydiler. Jezebel Stacy'ye yaşı gençken striptizciliği bırakmasını söylemiş fakat Stacy, paraya ihtiyacı olduğu için bu öneriyi dikkate almamıştı.

Oyuncu daha sonra Jezebel tarafından kurbana yazılmış "vaktin varken tadını çıkar" yazılı bir not bulduktan sonra Jezebel ile bir kez daha konuşmak istemiştir. Notu yazmasının amacı ise Stacy'nin gereğinden fazla ilgi görmesi, hatta bazı durumlarda kendisinin müşterilerini çalması idi. Dediğine göre striptizciler birbirlerinin müşterilerini çalmazlardı her zaman bütün erkeklerin tek ilgi odağı olamazdı.

Soruşturmanın sonunda Jeremy Bowman'ın tutuklanması ile Jezebel suçsuz bulunmuş fakat bu kez Spencer Dickson ile arasında bir anlaşmazlık yaşanmıştı. Spencer, Jezebel'i saatini çalmakla suçlamaktaydı. Yapılan analiz sonucunda Spencer'ın suçlamasının yersiz olmadığı ortaya çıkmış ve oyuncu, Jezebel'den bunu açıklamasını istediğinde Jezebel, saati ödeme karşılığı çaldığını söylemiştir. Jezebel'in dediğine göre Spencer, kendisine hizmetinden ötürü parasını vermemişti. Ekip daha sonra Jezebel'in iddiasını doğrulamak için araştırmaya koyulmuştur.

Hırsızların Gururu Yoktur

Oyuncu, soygun ekibinin genel merkezinde Louis tarafından Jezebel'e verilmiş ve üzerinde bir etiket bulunan bir iç çamaşırı bulduktan sonra Jezebel bir kez daha kendisini bir cinayet soruşturmasının içinde bulmuştur. Jezebel, soygun ekibinin içinde olduğunu itiraf etmiş fakat Louis De Rico'yu öldürmediğini söylemiştir. Dediğine göre görevi, iç çamaşırı ile korumaların dikkatini dağıtıp diğer ekip üyelerinin kasaya erişmesini sağlamak, daha sonra da olay yerinden hızla uzaklaşmaktı. Jezebel'in her ne kadar Louis'i öldürüp öldürmediği henüz bilinmese de oyuncu, soygun ile olan bağlantısından ötürü Jezebel'i göz altına almıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki