Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jimmy Lewis

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share

Jimmy Lewis
Jimmy Lewis.png
Profili
Tam Adı Jimmy Lewis
Diğer ad(lar)ı Ice-P
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Köpekbalığı Saldırısı!(öldürüldü)

Jimmy Lewis (nam-ı diğer "Ice P") Köpekbalığı Saldırısı!'nda kurbandır.

Profili

Jimmy, ünlü bir reality şovu yıldızıydı. Jimmy, üzerinde sarı çizgileri olan mor bir atlet giymekte ve aynı renkte bir şapka takmaktaydı. Aynı zamanda gür bir sakalı ve kollarında çok sayıda dövme vardır ve dolar işaretli altın bir kolye takar.

Cinayetin Detayları

Ice-P, Okyanus Kıyısı plajında, vücudunun yarısı köpekbalığı tarafından yenmiş, parmakları kesilmiş ve elleri bir bantla bağlanmış olarak bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre olayın bir kaza değil, bir cinayet olduğu ve cinayet silahının da köpekbalığı olduğu kanıtlanmıştır. Roxie, aynı zamanda kurbanın derisinde çizik izleri bulmuştu, yani kurban, katili ile dalaşmıştı. Bu sayede kurbanın üzerindeki çiziklerden yola çıkarak katilin deniz kabuğu kolyesi taktığı anlaşılmıştır.

Katil ve Nedenleri

Ice-P'nin katili, Pasifik Koyunda bir köpek balığı uzmanı olan Trevor Finn'dir.

Trevor, deniz kıyısındaki köpek balıklarının kaçmasından ötürü Ice-P'yi sorumlu tutuyordu, çünkü Ice-P'nin reality şovunu güvenli bir şekilde çekmek istemesi Trevor'ın bir yerde işini baltalamış, bu sebepten ötürü de hayvanat bahçesinde papağan bakıcılığı yapmak zorunda kalmıştır. Trevor, sahildeki köpek balıkları olmadan köpek balığı uzmanı olamazdı, bu yüzden de işini ve hayatını geri kazanmak için planını yürürlüğe koymuş, fakat vakanın sonunda oyuncu tarafından yakalanarak mahkemeye çıkartılmıştır.

Mahkemede Trevor, kariyerini bitmesinden ötürü Ice-P'yi sorumlu tutmuştu. Trevor, Ice-P'nin tiki kulübesinden kör kütük sarhoş olarak çıktığını gördüğünde kurbanın sarhoş olmasından faydalanıp plajın belirli bir noktasına götürmüş, orada da ellerini bağlayıp kan akması için parmaklarını kesmiş ve bu parmakları suya atmıştı. Ice-P, her ne kadar çırpınıp Trevor'ı yavaşlatsa da Trevor, kurbanı denize, yani köpek balığının önüne atarak kurbanı yemesini sağlamış, daha sonra da yüzerek oradan uzaklaşmıştır.

Bu sebepten ötürü Yargıç Dante, Trevor'ı şartlı tahliye imkanı olmaksızın müebbet hapis cezasına çarptırmıştır.

Ek Bilgi

  • Ice-P, kişilik olarak ünlü Amerikalı rapçi, söz yazarı, kayıt prodüktörü, yönetmen, moda tasarımcısı ve girişimci olan Kayne West'e benzemektedir.

Vakalar

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki