Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Joe Stern

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments29 Share

Şüpheli
Joestern.png
Profili
İsmi

Joe Stern

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

42

Ağırlığı

176 lbs (79 kg)

Göz rengi

Siyah

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bahçedeki Ceset
Kemiklerine Kadar Yanmış(tutuklandı)

Joe Stern (d. 1971) bir mini-market menajeri, Bahçedeki Ceset vakasında (Vaka #2) bir şüpheli ve Kemiklerine Kadar Yanmış adlı vakada (Vaka #9) Chad Whickman'ın katilidir.

Profili

Joe 6'0" (1,83m) boyunda, siyah saçlı ve siyah gözlü bir adamdır. Genellikle mavi bir gömlek giyer ve sol göğsünde "MANAGER, JOE STERN" yazılı bir kart vardır.

Bahçedeki Ceset'te Joe yara bandı takmakta ve bir dişi eksik.

Kemiklerine Kadar Yanmış'ta Joe ilkinden yara bandı ve dişi haricinde farksız. Burada ise spor ayakkabı giyiyor, sigara içiyor ve kepek sorunu var. Aynı zamanda aynı vakada katil.

Vakalardaki Rolleri

Bahçedeki Ceset vakasında Joe Dennis Brown'un Ned Dillard'ı öldürmek için yanıcı madde ve testere ayrıcada yara bandı aldığı marketin sahibi idi. Bunu farkeden ekip katilin cinayet silahının yanında yara bandı almış olduğu için yara bandı taktığı kanaatine vardılar. Market'in raflarını araştırdıklarinda ise raflarda bir güvenlik kamerası buldular ve bu kamera katil hakkında daha çok bilgi veriyordu.

Kemiklerine Kadar Yanmış'ta ise Joe bir Engerekler üyesi olan Chad Whickman'ı canlı canlı yakarak öldürmekten tutuklanmştır. Ekip marketi tekrar incelediklerinde kurbanın adının geçtiği bir iş anlaşması ve katilin Joe olduğunu gösteren bir güvenlik kamerası bulmuşlardır.

Ek Bilgi

  • Joe'nun asıl göz rengi siyahtır fakat "tutuklanma" fotoğrafında gözü kahverengi-ela rengine dönüşmüştür. Bu muhtemelen oyunun yapımcıları tarafından yapılan bir hatadır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki