Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Joel Heller

1.266pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Joel Heller
JoelHeller.png
Profili
Tam Adı Bilinmiyor
Diğer ad(lar)ı Joel Heller
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri(?)
Boyu 6'0" (1,83 m)
Yaşı 39
Ağırlığı 180 lbs (80 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Çifte Bela(tutuklandı)

Joel Heller (gerçek adı bilinmiyor; d. 1977) Çifte Bela vakasında Niilo Virtanen'in katilidir.

Profili

Joel Heller, BM'de çalışan bir güvenlik görevlisidir ve 39 yaşındadır. Heller kısa siyah saçlıdır, üzerine beyaz bir gömlek ile gri bir takım elbise giyer ve boynuna bir tane karibu kürkü takar. Heller aynı zamanda kral yengeci yer, Jack London okur ve Alaska kurtlarıyla zaman geçirir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Virtanen'in cesedini şalede bulduktan sonra Heller ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre cinayet işlendiği sırada BM'yi telefonla arayıp Büro'yu görevden çekmesini söylüyordu. Heller oyuncuya eğer kendisini dinlemiş olsaydı, şu anda Jack'in hastanede olmayacağını, kurbanın planlanan denetlemeyi gerçekleştireceğini, kendisinin de kurbanı doğru düzgün koruyabileceğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Heller'in telefonunda Virtanen'in hangi açıdan vurulabileceğine dair ses kayıtları bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, takip etmesi zor birisiydi, bu yüzden de onu korumak için her türlü olasılığı hesaplaması gerekiyordu. Fakat kurban güvenlik planlamalarını hiç takip etmezdi, bu da Heller'in hoşuna gitmiyor, hatta kendisine ders olması için başına bir şey gelmesini dahi diliyordu.

Soruşturmanın sonunda Virtanen'i öldürenin ve Archer'ı vuranın Heller olduğu ortaya çıkmıştır. Tutuklama sırasında Heller, Virtanen'in SOMBRA'nın emirleri doğrultusunda öldürdüğünü itiraf etmiştir. Dediğine göre Virtanen suikastı sayesinde Birleşik Milletler cinayetten ABD'li ayrılıkçıları sorumlu tutacak, bu sayede BM ile ABD arasındaki gerilim daha da tırmanarak kırılma noktasına gelecekti. Mahkeme sırasında Heller, Archer'ı vurmasının nedeninin sanki ölen Virtanen'miş gibi göstermek olduğunu ve gerçek Virtanen'in de her halükarda ölecek olduğunu söylemiş, bunun üzerine Yargıç Adaku Heller'i müebbet hapis cezasına çarptırmıştır.

Tutuklamanın ardından oyuncu, Heller'i SOMBRA'yla olan bağlantısı hakkında tekrardan sorgulamış ve kendisinden SOMBRA'nın uluslararası çapta, büyük bir planın peşinde olduğunu öğrenmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki