Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

John Koll

1.375pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
John Koll
JohnKoll.png
Profili
Tam Adı John Koll
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 21*
Ağırlığı 150 lbs (68 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta*
Vakalar Ateş Hattında(yalancı şüpheli/tutuklandı)
Bir Noel Cinayeti(yalancı şüpheli)

John Koll Ateş Hattında ve Bir Noel Cinayeti vakalarında görülen bir yalancı şüphelidir.

Profili

John Koll, 21 yaşında, Concordia Polis Teşkilatı'nda görevli bir acemi polisti. Koll kısa sarı saçlıdır ve üzerine standart lacivert polis üniforması giyer. Aynı zamanda aynı renkte bir başlık ile siyah bir kravat takar.

Criminal Case'teki Rolü

Ateş Hattında

Talmadge Baldwin'in parmak izi defteri sayesinde oyuncu, polis karakolundaki yangının çıkış kaynağı olarak bilinen gazyağı bidonundaki parmak izlerinin Memur Koll'a ait olduğunu ortaya çıkarmıştır. Koll, itirafında birkaç tane delili yok etmek için ateş yaktığı sırada kazara gaz bidonunu devirdiğini, yangının da bu yüzden çıktığını söylemiştir. Oyuncu yok ettiği deliller konusunda kendisini sıkıştırdığında ise ailesi ile tehdit edildiğini, bu yüzden konuşamayacağını söylemiştir.

Bir Noel Cinayeti

Oyuncu Koll'un büyütecini henüz öldürülen Kabadayı Rick'in eşyaları arasında bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Rick'in ölmesine sevinen Koll, Rick'in sürekli kendisine zorbalık ettiğini söylemiştir. Oyuncu Rick'in kendisinden ne istediği sorduğunda ise kendisini birkaç delili yok etmeye zorlayanın Rick olduğunu, dediğinin yapmazsa annesi ve kız kardeşine zarar vermekle tehdit ettiğini itiraf etmiştir. Fakat Rick'in amacının ne olduğunu bilmiyordu. Oyuncu bunun üzerine Rick'in yangın ile olan bağlantısı hakkında kanıt bulmak için Rick'in dairesini aramaya karar vermiştir.

Also on Fandom

Random Wiki