Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Johnny Crossman

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
JohnnyCrossman.png
Profili
İsmi

Johnny Crossman

Boyu

6'2" (1,89m)

Yaşı

46

Ağırlığı

190 lbs (86 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

B+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Öldürme Zamanı

Johnny Crossman (d. 1968), Vito Pioni'nin öldürüldüğü Öldürme Zamanı (Vaka #16/72)'nda bir şüphelidir.

Profili

Johnny, 46 yaşında, kısa siyah saçları ve aynı renkte gür bir sakalı ve bıyığı olan, mavi gözlü bir adamdır. Genellikle üzerine üzerinde Anarşizm sembolü olan yeşil bir tişört, onun üzerine de kahverengi bir ceket giyer ve ceketinin sağ tarafında bir adet leke vardır, aynı zamanda da başında kamuflajlı şapka vardır. Şapkasında çok sayıda rozet bulunmaktadır; bunlardan üç tanesi anarşist, üç tanesi barış, bir tanesi haç, iki tanesi yıldız, bir tanesi "SAVAŞA HAYIR" rozeti, bir tanesi de nükleer karşıtı rozettir. Bütün bunların yanında Johnny'nin lazanya yediği ve espresso içtiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Johnny, İç Kargaşa'nın önemli bir üyesidir.

Roxie, her ne kadar dijital analizlere alışkın olmasa da, ekibin kendisine gönderiği fotoğrafta PKPD karşıtı pankart sallayan şahsın Johnny olduğunu veri tabanından saptamayı başarmış, bu sayede Johnny soruşturmaya dahil olmuştur. Ekip, Johnny'ye neden Daily Dawn'a karşı nefret duyduğunu sorduklarında Johnny, bütün yayın organlarının pislik olduklarını ve toplumsal yozlaşmanın bir numaralı sorumluları olduğunu dile getirerek düşüncesini savunmuş, bir yandan da Daily Dawn gibi kuruluşlara karşı konuşabilme hakkı olduğunu dile getirmiştir. Konuşma sırasında Johnny'nin devlet veya medya ile alakalı şeyler ve kişilerden hoşlanmadığı görülmüş, fakat yinede sorunları barışçıl yollardan çözme yanlısı olduğu anlaşılmıştır.

Ekip daha sonra İç Kargaşa'nın karargahında buldukları bir belge sayesinde Johnny'nin daha önce Vito'yu öldürme teşebbusünde bulunduğunu, bu yüzden de on yıl hüküm giymiş olduğunu öğrenmişlerdir. Johnny, daha önce Vito'yu idam etmeye çalıştığını itiraf etmişti çünkü dediğine göre Daily Dawn yalanlarla ve nefretle dolu bir gazete idi. Johnny, Pasifik Koyu'nda bir vatandaşı öldürmeye teşebbüste bulunmanın cezası hapis olduğu için 10 yıl hüküm yemişti.

Johnny, her ne kadar Daily Dawn'dan nefret etse de, vakanın sonunda çıbanbaşının yakalanması ve mahkemeye gönderilmesi ile Johnny'nin suçsuz olduğu anlaşılmış ve tutuklamadan saatler sonra Hannah Choi, Johnny ile anlaşarak İç Kargaşanın tamamen dağılmasını sağlamıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki