Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jonathan Stafford

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jonathan Stafford
Jonathan Stafford.png
Profili
Tam Adı Jonathan Stafford
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Göz Rengi Siyah
Durumu Merhum
Vakalar Zirvedeki Dolaplar(öldürüldü)

Jonathan Stafford Zirvedeki Dolaplar vakasında kurbandır.

Profili

Jonathan Stafford, ABD Başkanını korumakla görevli bir gizli servis ajanıydı. Stafford siyah saçlıydı ve üzerine siyah bir takım elbise giyiyordu.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Stafford'u göl kenarında, göğsünden vurulmuş halde bulmuştur. Otopsi sonucuna göre Stafford, yüksek kalibreli bir silahla vurularak öldürülmüştü ve Grace'in dediğine göre bu tür silahlar genelde avcılar tarafından kullanılırdı. Silahın yakından ateşlenmiş olması da kaza ihtimalini eliyordu. Kurbanın av tüfeği tarzı bir silahla vurulmuş olması katilin bir avcı olduğunu göstermekteydi.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, ABD İç Güvenlik Bakanlığı direktörü Sidney Hirsch olduğu ortaya çıkmıştır.

Tutuklama sırasında Sidney, hoşlandığı adamı vurduğunu itiraf etmiştir. Dediğine göre Stafford'un First Lady Olivia Hewett ile yaşadığı ilişkiyi kıskanmaktaydı ve Jonathan'a hislerini yemek yedikleri sırada söylemişti. Fakat Jonathan, kendisi için fazla yaşlı olduğunu Sidney'i geri çevirmiş ve bunun üzerine Sidney, av tüfeği ile Jonathan'ın göğsünden vurmuş fakat yaptığı şeyin anca farkına vararak bu kez de Jonathan'ı suni tenefüsle geri getirmeye çalışmış ama başarılı olamamıştı. Mahkemede Yargıç Adaku, Sidney'i 18 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki