Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jordan Stark

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments5 Share

Şüpheli
JordanStark.png
Profili
İsmi

Jordan Stark

Boyu

6'3" (1,90 m)

Yaşı

65

Ağırlığı

210 lbs (100 kg)

Göz rengi

Mavi

Kan grubu

A-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Hiçbir Yere Giden Yol(tutuklandı)

Jordan Stark (d. 1950), Hiçbir Yere Giden Yol (Vaka #39/95)'da torunu Cal Stark'ın katilidir.

Profili

Jordan, 65 yaşında, kısa, ağarmış saçları olan, mavi gözlü bir adamdır. Ren Kanyonu'nda bulunan tek çiftliğin sahibi olan Jordan, genel olarak kahverengi bir çiftçi gömleğinin üstüne bilindik bir tulum giymekte ve güneş gözlüğü takmaktadır. Jordan'ın ayrıca pikap kamyoneti vardır ve barbekü sosu yemektedir.

Vakadaki Rolü

Vaka95Resim.png

Jordan, torunu Cal Stark ile.

Ekip, cinayet mahallinde parçalanmış bir fotoğraf bulup bunu onardıktan sonra Cal'in yanındaki şahsın kim olduğunu veri tabanından aramışlar ve bunun, dedesi Jordan olduğunu öğrendikten sonra Jordan ile ilk kez konuşmaya gitmişlerdir. Oyuncu ve Frank Knight, Jordan'a torununun 76. Yolda öldürülmüş olduğunu bildirdiklerinde Jordan, bir gün böyle bir şey olacağından korktuğunu ve şimdi bunun başına gelmiş olduğunu dile getirmiştir. Cal, anne ve babasını 10 yaşındayken kaybetmişti, bu yüzden de kendisine o zamandan beridir Jordan bakmaktaydı. Ayrıca hem çiftliği işletmek, hem de torununa bakmak Jordan için hiç de kolay bir iş değildi.

Vaka95Senet.png

Çiftlik senedi.

Ekip daha sonra Stark çiftliğinde bir senet bulmuşlar ve bunu analiz için Hannah Choi'ye göndermişlerdir. Hannah'nın analiz sonucuna göre senedin amacı, Jordan'ın ölümünden sonra çiftliği Cal'in devralacağını belirtmekti. Fakat senedin ikiye ayrılmış olmasını garip bulan ekip, bunu sormak için tekrardan Jordan'ı ziyaret etmişlerdir. Jordan'ın dediğine göre Cal, bir sebepten ötürü senedi kabul etmek istememişti. Jordan'ın tek istediği şeyse ölümünden sonra çiftliği Cal'e devretmekti fakat Cal, dedesinin sorumluluklarını almak istemiyordu.

Vakanın sonunda bütün deliller Jordan'ı işaret ettiği sırada Jordan, ekibin buldukları karşısında şaşkınlığını gizleyememiştir. Frank'in delilleri önüne bir bir sermesi ise Jordan'ın hoşuna gitmemiş fakat yaptığı şeyden ötürü pişmanlık duyduğunu da dile getirmeyi unutmamıştır. Jordan bunun üzerine oyuncunun yetenekleri karşısında saygıyla eğilmiş ve cinayetin nasıl yaşandığını anlatmaya başlamıştır.

Günün birinde Jordan, Ren Kanyonundan uzaklaşmak isteyen Cal'i 76. Yol'un kenarına otostop çekerken yakalamış ve arabasını kenara çekerek Cal'e aklını başına toplamasını söylemek istemiştir. Cal bunun üzerine Ren Kanyonu hatırası olarak Jordan'ın fotoğrafını çekmiştir çünkü bir daha Ren Kanyonuna geri dönmeyecekti. Jordan daha sonra Cal'i zorla arabasına sokmaya çalışmış fakat o sırada Cal, elinden kurtularak Jordan'a saldırmıştır. Bunun üzerine kendisini savunma girişiminde bulunan Jordan, Cal'in saldırısından sıyrılmış ve Cal'i orada duran kaktüse doğru itmiştir. Cal'in kanamaya başladığını fark eden Jordan, Cal'i kaktüsten indirmek yerine paniklemiş ve hızla olay yerinden uzaklaşarak Cal'i ölüme terk etmiştir. Jordan'ın itirafını dinleyen ekip, konuşması bittikten sonra Jordan'ı mahkemeye çıkarmışlardır.

Mahkeme sırasında Jordan, kötü bir dede olduğunu itiraf etmiş fakat Yargıç Dante, Jordan'a Cal'i ölüme terk etmek yerine ambulans çağırmış olması gerektiğini söylemiş, ayrıca aile içi şiddetin fazla sert olduğunu dile getirmiştir. Jordan, kendi ölümünden sonra çiftliği Cal'e kalması için senet çıkarmıştı fakat Cal'in çiftliği devralmak yerine kendi yolunu çizmek istemesi yüzünden Cal ve Jordan arasında ciddi bir anlaşmazlık oluşmuştu. Jordan, Cal'in çiftliği devralmasını istiyordu fakat Cal'in Ren Kanyonundan uzaklaşmak istemesi ve bunun yanında Bubba Wyatt'ın Kristal Kafatasları adlı motorcu çetesi ile olan bağlantısı işleri daha da kötü bir hale getirmekteydi. Dante, her ne kadar cinayetin kazadan doğmuş olduğunu belirtmiş ve Jordan'ın pişmanlığını fark etmiş olsa da (ki ekibin bulduğu deliller de buna işaret etmektedir), cinayetin cezasız kalmayacağını belirterek Jordan'ı 10 yıl hapse mahkum etmiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki