Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jordan Wilson

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Jordan Wilson
JordanWilson.png
Profili
Tam Adı Jordan Wilson
Boyu 6'1" (1,86 m)
Yaşı 25*
Ağırlığı 178 lbs (80 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta*
Vakalar Deniz Fenerinden At Beni(tutuklandı)

Jordan Wilson Deniz Fenerinden At Beni vakasında Lucrezia Capecchi'nin katilidir.

Profili

Jordan, 25 yaşında bir bankacıdır. Jordan kısa taralı kahverengi saçlıdır, üzerine beyaz bir gömlek ile kahverengi bir yelek giyer, çizgili bir kravat ile kahverengi bir eldiven takar ve yeleğinin sağ üst cebinde bir adet cep saati taşır. Jordan ayrıca sigara ile şampanya içer.

Criminal Case'teki Rolü

Oyuncu kurbanın aşağıya atıldığı yerde Jordan'ın ahantarlığını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Jordan, ilk konuşmasından cinayet ile alakası olmadığını belirtmiş ve böyle bir imayı hoş karşılamayacağını beyan etmiştir. Oyuncu kendisine kurbanı sorduğunda ise onu kısmen tanıdığını dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra kurban tarafından Jordan'a yazılmış bir aşk mektubu bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Jordan, genç bir hanımın itibarı hassas bir meseledir diyerek ilk başta bundan bahsetmediğini söylemiş fakat yüz yüze görüşünce birbirlerine uygun olmadıklarını anlamıştı. Dediğine göre sırf yüzündeki yaralardan ötürü değil, kurban ayrıca son derece sıkıcı biriydi. Oyuncu kendisine Lucrezia'nın tepkisini sorduğunda ise doğal olarak üzüldüğünü fakat olay çıkarmadığını dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda Lucrezia'yı öldürenin Jordan olduğu ortaya çıkmıştır. Anlattığına göre Jordan, Lucrezia ile romantik bir ilişki yaşıyordu. Dediğine göre Lucrezia, kendisine ilk kez yazdığında ablası Giulietta'nın fotoğrafını kullanarak yüzündeki yaraları gizlemeye ve kendisini etkilemeye çalışmıştı. İkisi buluşmak için deniz fenerinin tepesine çıktığında ise Lucrezia'nın gerçek simasını gören Jordan, gördüğü şey karşısında tiksinmiş ve orayı terk etmek istemişti. Fakat Lucrezia kendisini kolundan tutunca oluşan arbede sırasında Jordan, kendisini kurtarmak için Lucrezia'yı camdan aşağıya iterek kızın ölümüne neden olmuştu. Mahkemede Yargıç Takakura, taksirle adam öldürme suçundan Jordan'ı 20 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki