Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Josh Anderson

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments22 Share

Şüpheli
JA.png
Profili
İsmi

Josh Anderson

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

21

Ağırlığı

131 Ibs (60kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Kampüste Cinayet

Josh Anderson (d. 1992), Rani Goshwalla'nın öldürüldüğü Kampüste Cinayet (Vaka #32)'te bir şüphelidir.

Profili

Josh, 21 yaşında, kısa, önü taralı kahverengi saçlı ve kahverengi gözlü bir genç adamdır. Genellikle iki yakası açık kırmızı bir gömlek giyer. Gömleğinin sol tarafında şaha kalkmış bir at figürü vardır. Ayrıca 131 Ibs (60kg) ağırlığındadır ve kan grubu O+'tir. Josh aynı zamanda dondurulmuş yoğurt yemeyi sever, şampanya içer ve C vitamini takviyesi alır.

Vakadaki Rolü

Josh, Rani Goshwalla'nın öldürüldüğü Grimsborough Üniversitesi'nde okuyan bir tiyatro bölümü öğrencisidir. Ekip internette dediğine göre Rani ile ilişkiye girdiğini gösteren bir viral video bulduklarında Josh'ı sorguya almışlardır. Dediğine göre sarhoştu ve Rani ile Eisenhover Amfitiyatrosunda buluşmuştu ve ikisi orada aşk yaşamış ve birlikte uyumuşlardır. Ayrıca bu yaptığı üniversitede bir gelenekti ve yeni gelen öğrencilerin hayat hikayelerinin filmlerini çekerledi. Fakat birisi gizlice videoyu internete sızdırmıştı.

Ekip daha sonra cinayet mahallinin yakınında Josh tarafından yazılmış bir tehdit mesajı buldular. Mesajda "Rani, konuşursan ölürsün, Josh" yazmaktaydı. Ekip Josh'ın gözünü korkutup onu tutuklayacaklarını söylediklerinde Josh bütün gerçeği, hatta kendisinin eşcinsel olduğunu bile söylemiştir. Dediğine göre Rani önceki gün Josh'ı Amfitiyatronun dışında başka bir oğlanı öperken görmüştü. Rani'ye bunu gizli tutuması için yalvarmış fakat kız bunu reddetmiştir. Böylece Josh molum videoyu internete sızdırmıştı çünkü böylece hem Rani'nin itibarını zedeleyecek, hem de her ne kadar Josh hakkında olan gerçeği söylese de kimse ona inanmayacaktı.

Also on Fandom

Random Wiki