Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Joshua Kempe

1.320pages on
this wiki
Add New Page
Comments2 Share
Şüpheli
JK.png
Profili
İsmi

Joshua Kempe

Boyu

6'0" (1,83m)

Yaşı

54

Ağırlığı

176 lbs

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Bıçak Altında

Joshua Kempe (d. 1959) Oakville Valley'de çalışan bir berberdir. En bilinen müşterileri Curtis Newman ve Alan Cardwell'dir. Aynı zamanda Joshua, Bıçak Altında(Vaka #10)'da bir şüphelidir.

Profili

Joshua, 54 yaşında, kenarları gri, beyaz saçlı bir adamdır. Bir gözlük takar. Saçlarına bağlanan gür bir sakalı ve bıyığı vardır. Beyaz bir gömleğin üzerine kahverengi bir yelek giyer ve altın rengi bir kravat takar. Gömleğin altında, gümüş bir fanila giyer. Gömleğinin göğüs cebinde birkaç tane berberlik eşyaları vardır: Bir tarak, tıraş fırçası ve ustura. Joshua sağlaktır ve kahve içer.

Vakadaki Rolü

Ekip, Alan Cardwell'in öldüğü arka sokağı incelerken cüzdan içeriği bulmuşlardır. İçini incelediklerinde Alan'ın cüzdanında Joshua'nın Berber Dükkanı'nın iş kartı bulmuşlardır. Joshua ile konuştuklarında, Joshua ekibe Altın Çocuk Curtis Newman'ın, Alan Cardwell'le kavga ettiğini söylemiştir.

Aynı vakanın 3.Bölümünde, Joshua'nın olay yerini kirlettiği görülmüştür. Ekip onunla konuştuklarında kilisenin karşısında Samantha Warner'ın oturduğunu söylemiştir.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki