Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Juan Rodrigo Vasquez

1.265pages on
this wiki
Add New Page
Comments9 Share

JuanRodrigoVasquez.png
Juan Rodrigo Vasquez

Juan Rodrigo Vasquez Buz Tutmuş Kalpler'de kurbandır.

Profili

Juan Rodrigo, orta uzunlukta kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü bir adamdı. Oldukça ünlü bir buz patencisi olan Juan Rodrigo, öldürülmeden önce üzerine gök mavisi ve pembe renklerinde bir patenci mayosu giymekteydi, aynı zamanda yüzünün sol tarafında mor bir yıldız dövmesi vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu, Amy Young ile birlikte Aşk Köyünün buz pateni pistine gittiği sırada Juan Rodrigo'nun, yüzünün bir kısmı kesilmiş ve orada bulunan bir buzdan melek heykeline dayanmış cesedi ile karşılaşmış, ve hiç beklemeden cesedi otopsi için Roxie Sparks'a yollamıştır.

Roxie, özellikle kadınların çok sevdiği ve beğendiği bir patencinin cesedini incelemek zorunda kaldığı için üzüntü duymuştu. Roxie'nin bulgularına göre Juan Rodrigo'nun suratı ortadan ikiye keskin bir bıçakla kesilmişti, bunun yanında da yüzünde tükürük kalıntıları vardı. Tükürük kalıntılarından farklı bir maddeyi daha ayıran Roxie, bu maddenin bir ağız spreyine ait olduğunu söylemiştir. Bu da katilin ağız spreyi kullandığını göstermekteydi.

Daha sonra Aşk Köyünün sınırları içerisindeki şekerci dükkanını arayan ekip, burada bir sepetin içinde bıçağında kan bulunan bir buz pateni bulmuşlardır. Bıçağında bulunan kandan ötürü paten, cinayet silahı olarak kayda alınmış ve üzerinde bulunan farklı bir sarı maddeden numune alınarak Yann Toussaint'e yollanmıştır. Analiz sonucuna göre Yann, sarı maddenin şampanyaya ait olduğunu doğrulamıştır, bu da katilin şampanya içtiğinin bir göstergesiydi.

Katil ve Nedenleri

Katil, Girly Gossips dergisinde dedikodu yazarı olan Tiffany Neng'dir.

Tiffany Dergi.png

Juan Rodrigo, Tiffany ile olan ilişkisini açık ettiğinde.

Tiffany, hayatının bir döneminde Juan Rodrigo'ya aşık olmuş fakat Juan Rodrigo, aşkına karşılık olarak Tiffany'ye ihanet etmiş ve kendisi ve Tiffany'nin uygunsuz fotoğraflarını Girly Gossips'e vererek kızın işini kaybetmesine neden olmuştu. Amy, Tiffany'ye kendisinin başka insanların özel hayatlarını yayınlayarak ve buna dedikodu adını vererek onların hayatlarını zora soktuğunu ve aynı şey kendi başına gelince neden böyle bir tepki verdiğini sormuştur, çünkü bu, diğer insanlara haksızlıktı. Tiffany'nin dediğine göre Juan Rodrigo, Tiffany'nin kişisel bir sırrını açık ettiğini, bu yüzden de onu sırtından bıçaklamış olduğunu söylemiş, bu da onu cinayete iten sebep olmuştu. Tiffany'nin itirafının ardından ekip, kızı derhal mahkemeye çıkarmışlardır.

Mahkeme sırasında Tiffany, Yargıç Dante'ye Juan Rodrigo'nun kendisini nasıl küçük düşürdüğünü anlatmış ve onu bu yüzden öldürdüğünü söylemiş fakat Dante, Tiffany'nin kalbinin kırılmasını birisinin canını almak için bahane olarak gösterdiğini ileriye sürmüştür. Tiffany, Juan Rodrigo gibi zalim adamların sonunun ölüm olacağını söylemiş, fakat aynı şekilde kendisini ona kaptırarak kendi kendini hayal kırıklığına uğratmış olduğunu dile getirmiştir. Dante, Tiffany'nin itirafını bir bahane olarak görmüş ve en başta kanun karşısında başarısız olduğunu söyleyerek kızı 20 yıl hapis cezasına çarptırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki