FANDOM

Şüpheli
JuddTucker
Profili
İsmi

Judd Tucker

Boyu

5'8" (1,74m)

Yaşı

38

Ağırlığı

200 lbs (90 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

AB-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Ormana Doğru

Judd Tucker (d. 1976), Paula Mahler'in öldürüldüğü Ormana Doğru (Vaka #27/83)'da bir şüphelidir.

Profili

Judd, 38 yaşında, oldukça gür kahverengi bir sakalı olan, yeşil gözlü bir adamdır ve başında oduncu kalpağı bulunduğu için saçı belli değildir. Judd genel olarak kahverengi, tüylü bir ceket giyer içinde oduncu gömleği ile gömleğinin sol yakasında bir broş vardır, aynı zamanda sağ elinde kısa bir balta tutmaktadır, aynı zamanda sol yanağında bir tane şişlik vardır. Bunların yanında Judd'un düğüm atmayı bildiği, yürüyüş çizmeleri giydiği ve ağaç mantarları ile temasta olduğu bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Judd Kart

"Hayatımı kurtardın, Judd Tucker! Sana bir yemek borcum var!
-Paula

Ekip, Paula'nın Logan's Pass'teki kampında, hayatını kurtardığı için Paula tarafından Judd'a yazılmış bir teşekkür kartı bulduktan sonra Judd ile ilk kez konuşmaya gitmişlerdir. Judd, turistlerle fazla muhabbet etmeyi seven birisi değildi fakat Frank, Judd'un Paula'ya yaptığı iyilik için kendisine minnettar olması gerektiğini düşünmekteydi. Paula ağaç kesim alanına girdiği sırada Judd, her zamanki gibi ağaç kesim işini yürütmekteydi. Paula'nın durduğu noktaya ağaç düşeceği sırada Judd, Paula'nın yardımına koşarak hayatını kurtarmış, fakat daha sonra yaşanan olay hakkında bir sürü evrak doldurmak zorunda kalmıştı. Paula'dan ötürü yaşanan bu olay yüzünden Judd, ödeme imtiyazına maruz kalacak olduğu için kendisini küçük düşürülmüş hissetmekteydi. Bunun yanında Judd, ekibe, imtiyaz yemenin intikamını bir turistin üzerine yıkarak onu öldürmenin doğru bir hareket olmayacağını da sözlerine eklemiştir.

Daha sonra Amir Marquez, ekibe Judd'un taş çemberin orada intihar etmek üzere olduğunu söylemiş ve ekibi oraya yönlendirmiştir. Ekip Judd'a yaklaştıkları sırada Judd, Paula yüzünden ödeme imtiyazı yediğinden, bu yüzden de kızına doğum günü hediyesi alamayacak olduğundan yakınmıştır. Judd'un intihar etmesini istemeyen ekip, Frank'in Judd'a elini uzatmasının ardından bir intihar girişimini önlemişler, daha sonra da kendisi ile intihara teşebbüsü hakkında konuşmuşlardır.

Anlattıklarına göre Judd, hem Paula'ya yaptığı iyilik, birde üstüne Paula'nın ölümünden sonra artık yaşamaya hakkı olmadığını düşünmekteydi. Son olan olaydan ötürü Judd, ikinci kez uyarı almıştı ve bir daha ki ne işinden doğrudan kovulacaktı. Karısı öğretmenlik işini kaybettiğinden beridir omuzlarında çok fazla yük olan Judd, hem kendisinin hem de ailesinin geçimini odunculuk yaparak sağlamak zorundaydı. Odunculuk işinin Judd için son derece önemli olması doğru çıkmış ve vakanın bitimi ile cinayetten ötürü Ruthie Samson'ın tutuklanmasının ardından Judd serbest kalmıştır.

Daha sonra kalas fabrikasının orada bir adet bıçaklı tabanca bulmuşlar ve tabancadaki seri numarasını taratarak Judd'a ait olduğunu saptamışlardır. Tabancayı Judd'a vermeye gittiklerinde Judd, ekibe neden bıçaklı tabanca kullandığını anlatmaya başlamıştır: Rivayete göre geceleri ormandan çıkıp insanları kaçırdığına inanılan bir yaratık ona "Uyurgezer", özellikle oduncuların ağaçları kestikleri yerlerde dolanmaktaydı, bu yüzden de kendisini korumak amacı ile bıçaklı tabanca taşımaktaydı.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki