Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Jude Connelly

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Jude Connelly
Jude Connelly.png
Profili
Tam Adı Jude Connelly
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Göz Rengi Mavi
Durumu Merhum
Vakalar İşlenmemiş Cevher(öldürüldü)

Jude Connelly İşlenmemiş Cevher vakasında kurbandır.

Profili

Jude bir araştırmacı gazetecidir. Jude kısa sarı saçlıdır ve üzerine yeşil bir gömlek giyer. Jude aynı zamanda araştırmacı gazetecilik yıllarında Carmen Martinez ile rakipti ve ikisi de Pulitzer ödülüne adaydılar. Jude, öldürülmeden önce bir yandan Olivier Feraud ile elmas kaçakçılığını araştırırken diğer yandan da Frida Cruz ile De Brills madeninden elmas kaçırıyordu.

Cinayetin Detayları

Jude, De Brills elmas madeninde bir sondaj makinesinin matkabına saplanmış halde bulunmuştur. Otopsi sonucuna göre sondaj makinesi kurbanın iç organlarını bilhassa haşat etmiş ve bunun yanında katil, kurbanın çenesine yumruk atarak orada bir şişlik bırakmıştı. Angela'nın şişliğin üstünde tırtıl kalıntıları bulması katilin tırtıl yediğini gösteriyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın iş arkadaşı Olivier olduğu ortaya çıkmıştır.

Olivier, Jude'u öldürmesinin nefsi müdafaa olduğunu öne sürmüştür. Dediğine göre kurban, elma büyüklüğündeki bir elması çalarken fotoğrafını çektiği için kendisini öldürmek istiyordu. İkisi geçen gece sözde araştırma yapmak için madene gittiklerinde Jude, Olivier'e saldırmıştı. Olivier ise başta karşı koysa da daha sonra Jude'a karşı daha fazla dayanamacağını anlamış ve, nefsi müdafaa dahilinde, sondaj makinesini çalıştırıp Jude'un ölümüne neden olmuştu. Bunun üzerine Yargıç Adaku, beş yıl içinde şartlı tahliye olasılığı ile Olivier'i 15 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki