Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Julian Ramis

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments88 Share

Şüpheli
JR2.png
Profili
İsmi

Julian Ramis

Boyu

5'0" (1,52m)

Yaşı

12

Ağırlığı

90 lbs (41kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

A+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Gecenin Karanlığında(tutuklandı)

Julian Ramis (d. 2001), Gecenin Karanlığında (Vaka #18)'da şüpheli ve aynı vakada arkadaşı Freddy Stewart'ın katilidir.

Profili

Julian, 12 yaşında, dalgalı, kahverengi saçlı ve yeşil gözlü bir oğlandır. Kırmızı ve beyaz renkli bir tişört giyer ve üstünde yeşil renkli kalın yünlü bir yelek vardır. Julian 5'0" (1.52m) boyunda ve 90 Ibs (41kg) ağırlığındadır. Kan grubu A+'tir. Julian 12 yaşında olmasına rağmen sigara içer ve Eau Delà kullanır.

Vakadaki Rolü

Julian and edward.jpg

Julian ve babası.

Julian, 12 yaşında, ortaokula giden bir oğlandır ve Freddy Stewart ile oldukça yakın arkadaştırlar. Babası Edward Ramis'tir, annesinin adı ise bilinmiyor.

Gecenin Karanlığında'da cinayeti ihbar eden Julian'dır. Polis sorgusunda Julian, parkta yürürken iki kişinin tartıştığını görmüş ve daha sonra bir kişinin koşarak uzaklaştığını, ne olduğunu anlamak için olay yerine yaklaştığında Freddy'nin sol gözünden vurularak ölmüş olduğunu gördüğünü söylemiştir.

Freddy'nin kızkardeşi olan Ramona Stewart Freddy'nin Julian ile Alden Greene'in malikhanesini soymaya gittiklerini söylediğinde ekip Julian'ı tekrar çağırmış fakat Julian iddiaları reddetmiştir. Dediğine göre Freddy ona soygun yapmayı teklif etmiş fakat o bunu kabul etmemiş ve parka sigara içmeye gitmiştir. Daha sonra Freddy'nin parka doğru koştuğunu, arkasından da Greene malikhanesinden birinin onu kovaladığını görmüş, çok geçmeden de cesedini bulmuştur.

Vakanın sonuna doğru da bütün deliller Julian'ı işaret ettiğinde Julian tutuklanmıştır. Julian ve Freddy Alden Greene'in malikhanesini soyduktan sonra kutlama yapmak istemişler ve Freddy çaldıkları eski arbaleti ödül olarak Julian'a vermiştir. Fakat arbalet sandıklarından daha eski ve paslıydı ve Julian'ın elindeyken birdenbire kendiliğinden ateş almış ve fırlattığı ok Freddy'nin sol gözüne saplanarak onu oracıkta öldürmüştür.

Ek Bilgi

  • 90 Ibs (41 kg) ağırlığında olan Julian, şu anda oyundaki en zayıf katildir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki