Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

June Douglas

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

June Douglas
June Douglas.png
Profili
Tam Adı June Douglas
Uyruğu Avustralya Bayrağı.pngGüney Kore Bayrağı.png
Avustralya-Güney Kore
Yaşı 6
Göz Rengi Yeşil
Durumu Hayatta
Vakalar Kanlı Bollywood-Cinayet Oyunları arası bütün vakalar

June Douglas (d. 2010) Criminal Case'in üçüncü sezonunda bulunan bir yardımcı karakterdir. June, diğer kardeşleri April ve May ile birlikte ilk kez Kanlı Bollywood'da görülmüştür.

Profili

June, 6 yaşında bir küçük kızdır ve Angela ile Lars Douglas'ın üç kızından biridir. June orta uzunlukta kahverengi saçlı ve yeşil gözlüdür ve üzerine kırmızı benekleri olan pembe bir bluz giymektedir.

Vakalardaki Rolleri

Kanlı Bollywood

Bangalor'da ölümden dönen Lars, Om Padmasana'nın kitabını okuduktan sonra ailesinin Guru'nun müritleri olmasını istemiş ve annesini arayarak üçüzleri Hindistan'a getirmesini söylemişti. Angela'nın ise bundan, üçüzler havaalanına geldikten sonra haberi olmuştu. Jack ile oyuncu daha sonra Lars'ı Guru'nun müridi olma fikrinden vazgeçirmeyi başarmış ve daha sonra tüm aile, Arsha Raju'nun sunuculuğunu yaptığı hayır etkinliğinde tekrar bir araya gelmiştir.

Ölüm Sessizliği

June ve diğer üçüzler, bu kez Angela ve Lars'ın Kaplan Yuvası Manastırı'ndaki evlilik yeminlerini tazeledikleri sırada görülmüştür. Üçüzler törensel kadehten içmek istemiş fakat Angela, bu içeceğin mayalı olduğunu ve onları hasta yapabileceğini söylemiştir.

Pilavdaki Katil

Bu vakada June, bir süre kaybolmuş ve Angela'nın dediğine göre ormanda görülmüştü. Ormanın oradaki uçurumun kenarını arayan oyuncu, June'u orada bulmayı başarmıştır. June, dediğine göre sadece pandaları görmek için oraya gitmişti. Bunun yanı sıra June, arada Lars ile birlikte görülür.

Bir Ölüm Dileği

June ve diğerlerinin kaybolduğunu düşünen Angela'yı bir telaş sarmıştı. Tokyo sokaklarını arayan oyuncu, orada üçüzlerin en sevdikleri bebeği parçalanmış halde bulmuş ve üzerinde koyu bir leke olduğunu fark etmişti. Maddeyi analiz eden Lars, kızların Elliot'un ofisinde saklambaç oynadıklarını ve bebeğin üstündeki lekenin de çikolata olduğunu söylemiştir. Ayrıca lekenin üstünde üç kızında DNA'sının bulunması bebeği onların parçaladığını göstermekteydi.

Oyuncunun üçüzlerle konuşması sırasında April, June'un kendisinin bebeği sahiplendiğini söylemesi üzerine onun da May'in Elliot'un ofisinden aşırdığı çikolatayı sahiplendiğini söyleyerek karşılık vermiştir. Angela vahşi tavırlarından ötürü kızları azarladığında May, tek yaptıkları şeyin Tsukada Çieko'nun kendilerine öğrettiği gibi zayıf olmamak olduğunu cevabını vermiştir.

Cinayet Oyunları

Soruşturma sırasında June, eline geçirdiği bir arbalet ile April'in başındaki elmayı vurmaya kalkışmış fakat olaya zamanında müdahil olan Jonah'ın oku havada yakalamasıyla olası bir facianın önüne geçilmiştir.

Soruşturmanın sonunda Lars ve Angela, güvende olmaları adına üçüzleri büyükannelerinin yanına göndermeye karar vermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki