FANDOM

Justin Lawson
Justin Lawson Hakim.png
Profili
Tam Adı Justin Lawson
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 34*
Ağırlığı 165 lbs (73 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta*
Vakalar Ateş Hattında(yalancı şüpheli)
Yüksek Uçan Alçak Konar(yalancı şüpheli)
Kadın Katili'nin Sonu(şüpheli)
Şartlı Tahliye Olamadan(yalancı şüpheli)
Geçmişin Gizemleri'nin kalan vakaları

Justin Lawson Concordia şehrinde görevli yargıçtır. Lawson ayrıca Ateş Hattında ve Yüksek Uçan Alçak Konar vakalarında bir yalancı şüphelidir.

Profili

Justin Lawson, Concordia'da görevli eski bölge savcısı mevcut yargıçtır ve 34 yaşındadır. Lawson kısa sarı saçlıdır ve üzerine açık kahverengi bir ceket ile içine beyaz bir gömlekle birlikte koyu kahverengi bir kazak giyer. Aynı zamanda başına ceketiyle aynı renkte bir şapka takar.

Criminal Case'teki Rolü

Ateş Hattında

Otis Kidd cinayetinin soruşturması kapandıktan sonra Lawson, oyuncu ile konuşmak istediğini Arthur Wright'a bildirmişti. Lawson, oyuncunun önceden de karşılaştığı Peder Donovan hakkında konuşmak istiyordu. Dediğine göre Donovan, göçmen davasına olan bağlılığından ötürü yakın takibe alınmıştı ve bu yüzden adının herhangi bir suçlamadan temizlenmesini istiyor fakat bunu kendi inisiyatifi ile yaptığı için Donovan'ın özellikle haberinin olmasını istemiyordu.

Oyuncu aramalarının sonucunda Donovan'ın sık sık Madam Xiang'ın genelevine gittiği bulgusuna ulaşmıştır. Xiang'ın dediğine göre Donovan, kızlarını "dürüst iş" vaadiyle elinden alıp işçilik yerine köleliğe mahkum ediyordu. Oyuncu kendisine bundan bahsedince ve önceki soruşturmada hakkında bulunan delile bakıldığında ise Donovan'ın iyi bir adam olduğuna ve cemiyeti için en iyisini yaptığına inandığını dile getirmiştir.

İçinden Tren Geçen Vaka

Lawson, Oscar Trefusis'in Edward Whimple tarafından yürütülen göçmen sömürüsü tezgahının içinde olduğunu öğrendikten sonra oyuncu ile birlikte Trefusis'i sıkıştırmaya gitmiş fakat Trefusis, kendisine görünüşte asılsız iddialar yönelttikleri gerekçesiyle ikisini evinden yollamıştı. Oyuncu daha sonra Trefusis'in Whimple'a yaptığı havale kağıdını bulmuş ve Trefusis'i bununla sıkıştırmıştır. Kanıtlar karşısında verecek cevabı olmayan Trefusis, hem Lawson'a para cezasını ödemiş, hem de Lawson'un emri üzerine hizmetçisi Audrey Scott'un belgelerini geri teslim etmiştir.

Yüksek Uçan Alçak Konar

Orville West'in katilinin tutuklanmasının ardından olaydan sağ kurtulan Walter Cumberbatch ile konuşan oyuncu, Justin'in zor zamanlardan geçtiğinden bahsetmişti. Bunun nedenini merak eden oyuncu Justin'in cüzdanını, onun içinde de Abigail Baines adlı birine ait bir ölüm ilanı bulmuştu. Evie'nin dediğine göre Abigail, Justin ile evliliğinden iki gün önce gelinliğini almaya gittiği sırada iki tane serseri tarafından saldırıya uğramış ve öldürülmüştü. Justin'in dediğine göre saldırganlar yakalanmış fakat hafif bir cezayla kurtulmuşlardı. Bu da Justin'i bölge savcısı olmaya itmiş ve şehirde adaletin tam anlamıyla sağlanması için elinden geleni yapmaya teşvik etmiş, hatta kamçılamıştır.

Kendi Düşen Ağlamaz

Lawson, Takakura'nın nihayet emekliye ayrılmasının ardından yargıç olarak Concordia'da adaletin ne olursa olsun sağlanacağına dair Vali Castletown'un huzurunda yemin etmiş, son olarak da yardımlarından ötürü oyuncuya şükranlarını sunmuştur.

Suçlular ve Cezaları

Katil Vaka Cezası
Kev O'Connell Günahkarlar ve Azizler 20 yıl hapis
Elias Willingham Gözleri Tamamen Kapalı 15 yıl hapis
Mauro Massetti İçkiyi Fazla Kaçırma 25 yıl hapis
Madam Xiang Vur Deyince Öldürdü 7 yıl hapis
Fiona Flanagan Ölüm Bir Kabare Kaçtığı ve sonra da öldürüldüğü için ceza verilmedi.
Jeremiah Shankshaw Şartlı Tahliye Olamadan 25 yıl hapis
Lucy Liang Hayaletlere Kapılanlar 11 yıl hapis
Vinnie Costa Küçük Evde Cinayet 10 yıl hapis

Also on FANDOM

Random Wiki