Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Justin Lawson

1.373pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share
Justin Lawson
JustinLawson.png
Profili
Tam Adı Justin Lawson
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 34*
Ağırlığı 165 lbs (73 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta*
Vakalar Ateş Hattında(yalancı şüpheli)
İçinden Tren Geçen Vaka
Pasta Yesin
Maskenin Ardında

Justin Lawson Ateş Hattında vakasında görülen bir yalancı şüphelidir. Lawson bunun yanı sıra birkaç vakada daha görülmüştür.

Profili

Justin Lawson, Concordia'da görevli bölge savcısıdır ve 34 yaşındadır. Lawson kısa sarı saçlıdır ve üzerine açık kahverengi bir ceket ile içine beyaz bir gömlekle birlikte koyu kahverengi bir kazak giyer. Aynı zamanda başına ceketiyle aynı renkte bir şapka takar.

Criminal Case'teki Rolü

Ateş Hattında

Otis Kidd cinayetinin soruşturması kapandıktan sonra Lawson, oyuncu ile konuşmak istediğini Arthur Wright'a bildirmişti. Lawson, oyuncunun önceden de karşılaştığı Peder Donovan hakkında konuşmak istiyordu. Dediğine göre Donovan, göçmen davasına olan bağlılığından ötürü yakın takibe alınmıştı ve bu yüzden adının herhangi bir suçlamadan temizlenmesini istiyor fakat bunu kendi inisiyatifi ile yaptığı için Donovan'ın özellikle haberinin olmasını istemiyordu.

Oyuncu aramalarının sonucunda Donovan'ın sık sık Madam Xiang'ın genelevine gittiği bulgusuna ulaşmıştır. Xiang'ın dediğine göre Donovan, kızlarını "dürüst iş" vaadiyle elinden alıp işçilik yerine köleliğe mahkum ediyordu. Oyuncu kendisine bundan bahsedince ve önceki soruşturmada hakkında bulunan delile bakıldığında ise Donovan'ın iyi bir adam olduğuna ve cemiyeti için en iyisini yaptığına inandığını dile getirmiştir.

İçinden Tren Geçen Vaka

Lawson, Oscar Trefusis'in Edward Whimple tarafından yürütülen göçmen sömürüsü tezgahının içinde olduğunu öğrendikten sonra oyuncu ile birlikte Trefusis'i sıkıştırmaya gitmiş fakat Trefusis, kendisine görünüşte asılsız iddialar yönelttikleri gerekçesiyle ikisini evinden yollamıştı. Oyuncu daha sonra Trefusis'in Whimple'a yaptığı havale kağıdını bulmuş ve Trefusis'i bununla sıkıştırmıştır. Kanıtlar karşısında verecek cevabı olmayan Trefusis, hem Lawson'a para cezasını ödemiş, hem de Lawson'un emri üzerine hizmetçisi Audrey Scott'un belgelerini geri teslim etmiştir.

Pasta Yesin

Maskenin Ardında

Also on Fandom

Random Wiki