Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Justin Lawson

1.316pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Justin Lawson
JustinLawson.png
Profili
Tam Adı Justin Lawson
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 34*
Ağırlığı 165 lbs (73 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0-
Durumu Hayatta*
Vakalar Ateş Hattında(yalancı şüpheli)

Justin Lawson Ateş Hattında vakasında görülen bir yalancı şüphelidir.

Profili

Justin Lawson, Concordia'da görevli bölge savcısıdır ve 34 yaşındadır. Lawson kısa sarı saçlıdır ve üzerine açık kahverengi bir ceket ile içine beyaz bir gömlekle birlikte koyu kahverengi bir kazak giyer. Aynı zamanda başına ceketiyle aynı renkte bir şapka takar.

Vakadaki Rolü

Otis Kidd cinayetinin soruşturması kapandıktan sonra Lawson, oyuncu ile konuşmak istediğini Arthur Wright'a bildirmişti. Lawson, oyuncunun önceden de karşılaştığı Peder Donovan hakkında konuşmak istiyordu. Dediğine göre Donovan, göçmen davasına olan bağlılığından ötürü yakın takibe alınmıştı ve bu yüzden adının herhangi bir suçlamadan temizlenmesini istiyor fakat bunu kendi inisiyatifi ile yaptığı için Donovan'ın özellikle haberinin olmasını istemiyordu.

Oyuncu aramalarının sonucunda Donovan'ın sık sık Madam Xiang'ın genelevine gittiği bulgusuna ulaşmıştır. Xiang'ın dediğine göre Donovan, kızlarını "dürüst iş" vaadiyle elinden alıp işçilik yerine köleliğe mahkum ediyordu. Oyuncu kendisine bundan bahsedince ve önceki soruşturmada hakkında bulunan delile bakıldığında ise Donovan'ın iyi bir adam olduğuna ve cemiyeti için en iyisini yaptığına inandığını dile getirmiştir.

Also on Fandom

Random Wiki