Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Köpekbalığı Saldırısı!/Diyaloglar

< Köpekbalığı Saldırısı!

1.386pages on
this wiki
Add New Page
Comments7 Share
Vaka Diyaloglar

Andrea Marquez: Merhaba <Rütbe> <İsim>, Pasifik Koyu'na hoş geldin! Ben Emniyet Müdiresi Marquez, Pasifik Koyu Emniyet Müdürlüğünü ben idare ediyorum.
Andrea: Seni ekibimde görmekten büyük mutluluk duyuyorum. Pasifik Koyu'nu güvende tutmak için en iyi polislere ihtiyacımız var!
Andrea: Soruşturmalarında sana yardımcı olmaları için iki tane partnerin olacak. Bunlardan bir tanesi Frank Knight ve... Dürüst olmak gerekirse eğer, kendisi şu anda öfke kontrol kursunda.
Andrea: Ama istersen seni ikinci partnerin ile tanıştırayım. Adı Amy Young. Kendisi aramıza yeni katıldı ve ona göstereceğin çok fazla şey olacak!
Amy Young: <Rütbe> <İsim>, tanıştığıma çok memnun oldum! Seninle çalışmak benim için bir onur!
Amy: Daha önce hiç sahaya inmemiştim... Ama yardımcı olabilmek için elimden geleni yapacağım, söz veriyorum!
Andrea: Amy, siftahını <Rütbe> <İsim>'e şehrin bilindik yerlerini göstererek yapmaya ne dersin?
Amy: Elbette, Amirim! <Rütbe> <İsim>, ilk önce plaja gidelim! Orası şehrin en güzel noktası, eminim bayılacaksın!

-Plajda...-
Amy: Ee, <Rütbe> <İsim>, plajı beğendin mi? Zenginler ve ünlüler burayı kendilerinin oyuncağı haline getirdiler, o yüzden bazen çok kalabalık olur, ama doğal güzelliğin...
Amy: Eeeee!! KÖPEKBALIĞI SALDIRISI! AAAAHHHH!!!
Amy: Ne... neler oluyor? Aman Allah'ım! Suda köpekbalığı var!!
Trevor Finn: Açılın! O balık arkadaşın icabına bakarım!
Amy: Allah'ım, <Rütbe> <İsim>! O adam hakikaten de köpekbalığı ile tek başına mı yüzleşecek?! Ay, bakamayacağım, lütfen bittikten sonra haber ver!

-Bir kaç gergin dakikadan sonra...-
Trevor: Vıyy... Köpekbalığını zıpkınlamaktan başka şansım yoktu. Öldü, <Rütbe> <İsim>... Şey, bir kerede kendin baksan iyi olur, kanımca...
Amy: Elbette, <İsim>, olay yerini araştırıp yardımımızın dokunup dokunmayacağını görmemiz lazım! Sen incelerken bende not tutarım!

1. Bölüm

İncele: Deniz Kıyısı.
Amy: Allah'ım Yarabbim! Köpekbalığı bir adamı öldürmüş!! Ben... sanırım onu tanıyorum <Rütbe> <İsim>!
Amy: O adam... adı Jimmy Lewis, namı diğer Ice P! Kendisi yerel bir reality şovunun yıldızı, yani idi!
Amy: Kameralar her yerde onu takip edip günlük hayatını bütün memlekete izletiyorlar... İnsanlar nedense şu günlerde garip şeyler izlemeye bayılıyorlar!
Amy: Haklısın, <Rütbe> <İsim>, burada balık kokan bir şeyler var. Ice P'nin elleri bir bant ile bağlanmış ve... Öyyk, parmakları kesilmiş!
Amy: Bir saniye, o zaman... Ice P köpekbalığına YEM mi edilmiş?! O zaman elimizde bir cinayet var!
Amy: Demek bu şeyleri bu yüzden topladın! Delil aramaya başlamışsın bile! İnşallah bende bir gün senin içgüdülerine sahip olurum!
Amy: Kurbanın kolyesini buldun demek... Üzerinde bir isim yazıyor! Fakat üzerindeki bu kabartı da neyin nesi? Bundan bir örnek alsak mı?
Amy: Bu altın metal parçaların cinayet ile bağlantılı olduğunu mu düşünüyorsun? Bunları birleştirebileceğini mi düşünüyorsun, <Rütbe> <İsim>?
Amy: Tüh ya, elindeki şu kağıt tamamen sırılsıklam olmuş! Üzerinde ne yazdığını nasıl çözeceğiz?
Amy: Ah, tabii, şu köpekbalığını yakalayan adam ile de konuşmak isteyeceksin. Elimizde bir sürü iş var. İlk önce hangisinden başlayalım <Rütbe> <İsim>?

Otopsi: Kurbanın Cesedi.
Roxie Sparks: Tanıştığıma memnun oldum <Rütbe> <İsim>. Ben Roxie Sparks, gündüzleri adli tabiplik, geceleri parti kızlığı yapıyorum... Bu geceki içki partisine sende gelsene.
Amy: Roxie... Amir, hafta içi içki partisi yapmamamız gerektiğini söylemişti, unuttun mu?
Roxie: Bizim Amy işte, kurallardan şaşmaz! Neyse, şu yakaladığın muhteşem cesede bir bakalım...
Roxie: Öncelikle kurbanın ölümünün bir kaza olmadığını söyleyeyim... Katilin kullandığı cinayet silahı da gerçekten bir köpek balığı!
Roxie: Ice P'nin cildinin üzerinde bir takım çiziklere rastladım, belli ki katil ile giriştiği kavgada almış.
Roxie: Yalnız bu çiziklerde belli bir sistematik yakaladım, bu da çizikleri bir denizkabuğu kolyesinin yaptığını gösteriyor! Katilin mücevher zevki pekte iç açıcı değilmiş, bana sorarsan!
Amy: Harikasın <Rütbe> <İsim>! Artık katilin bir deniz kabuğu kolyesi taktığını biliyoruz. Bu tanıma uyan birisini hemencecik yakalayacağından eminim!

Trevor Finn'e köpek balığını sor.
Amy: Bayım, köpekbalığı ile yüzleşmeniz gerçekten çok cesurcaydı. <Rütbe> <İsim>'e biraz kendinizden bahseder misiniz?
Trevor: Pekala... ben, en iyi olduğum işi yapıyorum! Köpekbalığı uzmanı Doktor Finn, hizmetinizdeyim! Ayrıca bu köpekbalığı saldırısı cidden çok heyecan verici! Yok, gerilim dolu! Yok harika! Yok, muhteş-
Amy: Doktor Finn! Bir adam öldürüldü! Bunun öyle coşulacak bir şey olduğunu sanmıyorum!
Trevor: Ama harika bir ölümdü! Bu adamın yaralarından akan kanın kokusu, köpekbalığının algılarını sanki beş yıldızlı bir yemek gibi harekete geçirdi!
Trevor: Ama ne yazık ki hayvanı, daha yemeğini bile bitirmeden öldürmek zorunda kaldım. Daha ağzındakini bitirmeden ölmekten daha beter bir şey olamaz!
Trevor: Tabii, kimse bu zavallı köpekbalığını hizleri yüzünden suçlayamaz. Şimdi, zıpkını mı nereye koyduğumu gören oldu mu? Şu Allah'ın cezası şeyi hep kaybedip duruyorum...

İncele: Kurbanın Zinciri.
Amy: İyi iş çıkardın <İsim>! Kurbanın zincirinden ince kuş tüyleri almayı başardın!
Amy: Acaba bunlar, kurbanın zincirine nasıl geldi...
Amy: Doğru dedin <İsim>, hadi bunları laboratuvara gönderelim!

Analiz et: Tüyler.

İncele: Kırık Nesne.
Amy: Vay, <Rütbe> <İsim>! Daha önce bir saati bu kadar hızlı onaran birisini hiç görmemiştim!
Amy: Ah! Bu, Ice P'nin karısı Carly Lewis'in bir resmi! O zaman bu saat kurbanımıza ait olmalı!
Amy: Sana Carly'den bahsetmeyi unuttuğuma inanamıyorum... Ama onunla konuşmak için halen vaktimiz var, <İsim>! Hadi gidelim!

Carly ile ölen kocası hakkında konuş.
Amy: Bayan Carly Lewis, <Rütbe> <İsim> size kocanız hakkında bir kaç soru sormak istiyor...
Carly: Ah! Benim zavallı bebişim... O, o... O çok zengindi!
Amy: Iıı... Kocanızı en son ne zaman görmüştünüz? İkinizin de Reality şovunuzu çekmekle meşgul olduğunuzu düşünüyorum.
Carly: Plajda çekiliyordu! Ice P'nin beni son derece ŞAŞALI parlak bir bikini ile şaşırttığı bir sahne çekiyorduk...
Carly: Ama artık... Ühü, ühü,... Artık bana hiçbir şey alamayacak! Bunun başıma geldiğine inanamıyorum!
Amy: Ah Bayan Lewis, çok üzgünüz... Ama derler ya, her işte bir hayır vardır! Belki bu, sizin için iyi bir fırsat-
Carly: HAKLISINIZ! Bu olay, şov için HARİKA bir sezon finali olabilir! Bu da bebişimin hatırasını şereflendirmek için harika bir şey olur!
(Carly ile konuştuktan sonra)
Amy: Pekala... Bayan Lewis'te, ııı... Farklı bir şeyler var! Nedense kocasının ölümüne karşı olan tepkisi biraz fazla sıradışıydı, öyle değil mi?
Amy: Doğru dedin <Rütbe> <İsim>. Bir gözümüz onun üzerinde olmalı!

İncele: Islak Kağıt.
Amy: İyi yakaladın <Rütbe> <İsim>! Plajda bulduğun bu ıslak kağıt meğersem kurbanımızın düzenlediği Buluş&Tanış etkinliği için bir reklam afişiymiş!
Amy: Buluş&Tanış etkinliği dün iskelede düzenlenmişti, Pacific Bay Herald'da görmüştüm! İyi fikir <İsim>, hadi oraya gidip neler bulabileceğimize bir bakalım!

İncele: Alışveriş Merkezi.
Amy: İyi yakaladın <İsim>! Bu parçalanmış fotoğraf, Ice P'nin hayranları ile düzenlediği Buluş&Tanış etkinliği sırasında çekilmiş olmalı!
Amy: Yalnız bunu kim, neden yırtsın ki? Bunu geri birleştirebilir misin, <Rütbe> <İsim>?

İncele: Parçalanmış Fotoğraf.
Amy: Vauv, Ice P'nin Buluş&Tanış fotoğrafını jet hızında toparladın! Sen gerçek bir dahisin <Rütbe> <İsim>!
Amy: Bu resimde kurbanımız, minik bir hayranı ile resim çekinmiş. Sıradışı bir durum yok, ama yine de çok sevimli!
Amy: Ama Allah'ım, gözden kaçırdığım bir nokta var, değil mi? Haklısın, şu arka plandaki kadın, sanki kurbanımıza küfür edermiş gibi bakıyor! Bu cidden şüphe verici!
Amy: Belki resmi teknik uzmanımıza gönderirsek, o, bu öfkeli kadının kim olduğunu bulabilir. Hadi deneyelim!

Analiz et: Hayran Fotoğrafı.
Hannah: Merhaba <Rütbe> <İsim>. Ben Hannah Choi, teknik dahi müstesnası, içimden bir his ikimizin harika bir ekip olacağını söylüyor. İskelede gözüne çarpan bu fotoğraf çok tatlıymış!
Hannah: Ice P'den benden daha fazla nefret eden tek insanı bulmuşsun! Adı Maggie Ryder, gelecek vaat eden bir sörf şampiyonudur.
Hannah: Dahası, ona, Ice P'ye karşı bir sınırlama emri getirildi, çünkü Ice P'ye ve film ekibine durmadan yosun fırlatıyordu!
Amy: İyi de neden böyle bir şey yapıyordu? Pek de nazik bir hareket değil!
Hannah: Ah Amy ah... Sevimli ve masum kız! Neden gidip doğrudan Maggie'ye sormuyorsun? Muhtemelen şu anda plajdadır.
Amy: O zaman anlaştık... Hadi gidip Maggie ile konuşalım, <Rütbe> <İsim>!

Maggie'ye kurbandan neden nefret ettiğini sor.
Maggie: Benden istediğiniz nedir? Fazla vaktim yok. Dalgalar günün bu saatinde harikadır, sörf yapmam gerek!
Amy: Yakın zamanda vefat eden Ice P ile aranızdaki gergin ilişkiyi öğrendik ve <Rütbe> <İsim> size bir...
Maggie: Gergin ilişki ha? Ah, bu laf cuk oturdu! O ve onun aptal Ice P Show'u yüzünden bu sene ki sörf şampiyonasına katılamayabilirim!
Amy: İyi de Ice P sizin antrenmanlarınıza nasıl engel oluyordu ki?
Maggie: Tv ekibi, antrenman için en uygun olan saatlerde okyanusa girmemi engelliyor! Hem bu plaja hem de onu kullanmak isteyen BENİM gibi insanlara şu kadarcık saygıları yok!
Maggie: Sunny Beach, Okyanus Kıyısı'nın en iyi sörf noktasıdır, o yüzden o beyinsizin afiyetle yenmesine pek sevindim! Artık antrenman açığımı kapatabileceğim! (Maggie ile konuştuktan sonra)
Amy: Hmm, açık olan bir şey var ki Ice P'nin şovu Okyanus Kıyısı'nın sakinlerini rahatsız ediyormuş...
Amy: Ama bu bir insanı öldürmek için yeterli bir sebep mi? İnsanlar bu kadar ileri gidebilirler mi, <Rütbe> <İsim>?

Polis karakolunda...
Amy: Şey... Bunu söylemekten nefret ediyorum, ama gerçekten ne yapmam gerektiğini bilmiyorum! Senin bir fikrin var mı, <Rütbe> <İsim>?
Amy: Haklısın, bildiklerimizi şöyle bir toparlamak ilerlememize yardım edecektir! Şimdi bir bakalım... Kurbanımız, katil tarafından bir köpekbalığına yem edildi...
Amy: Deniz kabuğu kolyesi takan ve yakın zamanda papağanlara temas etmiş bir katil!
Amy: Ayrıca kurbanın karısıyla konuştuk... Kendisi tepkisini biraz... garip bir şekilde ortaya koydu. Ve bir de kurbanın düşmanı Maggie var...
Roxie: Hey, bir dakika! Aah, bu utanç verici bir şey. Ama... en son Tiki Shack'a gittiğimde gördüğüm bir şeyi hatırlıyorum...
Roxie: Hala biraz bulanık, ama şunu net bir şekilde söyleyebilirim: Kurbanınızı orada gördüğüme kesinlikle eminim!
Amy: Hmm, orası Okyanus Kıyısı'nın popüler yerlerinden biri. Sanırım Ice P --
Roxie: Anlamıyorsun. Öldürülmeden önce, kurbanınızı Tiki Shack'te gördüm diyorum! Çok iyi görünmüyordu, ayrıca, oradan ayrıldıktan sonra birisi onu takip etti!
Amy: Ne?! Roxie, kurbanı canlı gören son kişi olduğunu bize söylemeyi unutacak kadar sarhoş olduğunu mu söylüyorsun?!
Roxie: Şeyy...

2. Bölüm

Also on Fandom

Random Wiki