Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kör Sen

1.262pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Kör Sen
KörSen.png
Profili
Tam Adı Sēn (tam adı bilinmiyor)
Diğer ad(lar)ı Kör Sen
盲眼老森
Uyruğu Çin Bayrağı.png Çin Halk Cumhuriyeti
Boyu 5'7" (1,70 m)
Yaşı 75
Ağırlığı 129 lbs (56 kg)
Göz Rengi Beyaz
Kan Grubu AB-
Durumu Hayatta
Vakalar Pilavdaki Katil

Kör Sen (Çince: 盲眼老森; pinyin: Mang yǎn lǎo sēn; d. 1941) Pilavdaki Katil vakasında bir şüphelidir.

Profili

Sen, 75 yaşında bir münzevidir. Sen uzun gri saça sahiptir ve üzerinde patlıcan moru bir gömlek vardır. Ayrıca kör olduğu için göz rengi beyazdır ve üzerinde çok sayıda dal ile başında bir adet kuş yuvası vardır. Sen'in ayrıca baijiu içtiği bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Sen'in bastonunu cinayet mahallinde bulduktan sonra kendisi ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre köye, orada olduğunu düşündüğü bastonunu aramaya gelmişti. Oyuncu kendisine Guo Han'ın ölümünü sorduğunda ise Han'ın başına kötü bir şey geldiğini bildiğini söylemiştir. Sen daha sonra köyün üstüne karanlık çökmesi gibi bir şeyden bahsetmiş ve bunu durduracak kişinin de oyuncu olduğunu söylemiştir.

Oyuncu daha sonra bir ayı kapanında Sen'in kanını bulmuş ve Sen'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kapanı kuran çocuklardı ve her biri saygıdan yoksundu. Sen'in kör olmasına rağmen bunu yapanın çocuklar olduğunu bilmesi oyuncuya şüpheli gelmişti. Buna karşılık Sen, çocukların tuzağı kurduktan sonra ağaç arkasından gelen gülüşmelerini duymak için gözlere ihtiyaç olmadığını belirtmiştir.

Soruşturmanın sonunda Zhao Mei'in tutuklanması ile Sen suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki