FANDOM

Fiona Flanagan
FionaFlanagan.png
Profili
Tam Adı Fiona Flanagan
Diğer ad(lar)ı Engerek
Kadın Katili
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 42*
Ağırlığı 137 lbs (62 kg)
Göz Rengi Yeşil
Kan Grubu 0-
Durumu Merhum
Vakalar Günahkarlar ve Azizler(adı geçti)
İçkiyi Fazla Kaçırma
Ölüm Bir Kabare(tutuklandı)
Kadın Katili'nin Sonu(öldürüldü)

Fiona Flanagan İçkiyi Fazla Kaçırma vakasında bir şüpheli ve Ölüm Bir Kabare vakasında Gladys Perrin'in katilidir. Fiona Kadın Katili'nin Sonu vakasında öldürülmüştür.

Profili

Fiona, Günahkar Yolu'ndaki İrlanda mafyasının iki elebaşından biridir ve 42 yaşındadır. Fiona kısa kahverengi saçlıdır, üzerine yeşil bir yelek ile mor bir kaban giyer ve siyah bir şapka ile bordo bir kaşkol takar.

"İkçiyi Fazla Kaçırma"da Fiona at yarışlarına gider, sigara içer ve "Pistol and Petticoats" okur.

"Ölüm Bir Kabare"de Fiona anatomi bilir, kahve içer ve "Kabare Hayaleti"ni izlemiştir.

Criminal Case'deki Rolü

İçkiyi Fazla Kaçırma

Oyuncu kaçak içki kasalarının üstünde Fiona'nın afişini bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine cinayeti sorduğunda Fiona, Davy'nin iyi bir damıtıcı olduğunu söyleyerek eğer kendisi için çalışıyor olsaydı, onu öldürmesinin anlamsız olacağını söylemiştir çünkü böyle bir eylem ancak kendisine zarar ettirirdi.

Oyuncu daha sonra Fiona'nın kurbana yolladığı tehdit mesajını bulmuş ve Fiona'ya bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Davy'ye o tehdidi göndermesinin nedeni Davy'nin, karısının at yarışı borçlarını ödemek için kendisinden para koparmaya çalışmış olmasıydı. Bu durum da Davy'nin Fiona'ya çalıştığını doğruluyordu.

Soruşturmanın sonunda Mauro Massetti'nin tutuklanması ile Fiona suçsuz bulunmuş fakat oyuncu, yeterli delil bulup kurbanın damıtımevini kapattıktan sonra kendisiyle bir kez daha konuşmak istemiştir. Fiona oyuncunun bu hamlesinden hoşnut kalmamış fakat fazla bozuntuya vermeden ilgilenmesi gereken başka işlerinin olduğunu söyleyerek oradan uzaklaşmıştır.

Ölüm Bir Kabare

Oyuncu Fiona'nın çek defterini bulduktan ve Fiona'nın kısa zaman önce kurbana para aktarmış olduğunu fark ettikten sonra Fiona ile konuşmak istemiştir. Dediğine göre ağabeyi her ne kadar kadın işlerini yürütse de Gladys, müşterileri susatma konusunda yetenekliydi, bu da kendi işi için kâr demekti. Fiona'da bunun üzerine Gladys'i ödüllendirmiş ve ölümünü bir yeteneğin heba olması olarak yorumlamıştır.

Oyuncu daha sonra sonra alkol yasağı ile ilgili bir posterin üzerinde Fiona ve Finley'nin lakaplarına atfen "Engerek köpekleşiyor" yazılı bir not bulmuş ve Fiona'ya bunu sormak istemiştir. Oyuncu kendi işi battığı için ağabeyinin de işinin batmasını istediğinden ötürü mü cinayetleri işlediğini sorduğunda Fiona bunların hayal gücünden öteye gidemeyeceğini öne sürmüştür çünkü ikisinin işlerinden kazandıkları ortak aile kasasına gidiyordu ve Finley'nin işini baltalayarak kendi işini de baltalamış olurdu.

Soruşturmanın sonunda Kadın Katili'nin Fiona olduğu ortaya çıkmıştır. Tutuklama sırasında Fiona başta inkar etse de sonunda tüm cinayetleri kendisinin işlediğini itiraf etmiştir. Dediğine göre Gladys ve diğer kızları öldürme nedeni, onları fahişe olarak yaşayacakları hayattan kurtarmaktı. Mahkeme sırasında Ramirez, oyuncu ile Hakim Lawson'a Fiona'nın duruşmaya getirildiği sırada kaçtığını bildirmiştir.

Cinayetin Ayrıntıları

Oyuncu Fiona'yı afyon tekkesinde boğazlanarak öldürülmüş halde bulmuştur. Dick'in dediğine göre Fiona, bir tür ip ya da halat ile boğulmuş fakat ölümünden önce katiliyle mücadele etmişti. Dick bunun yanı sıra kurbanın tırnaklarının altında Lavender Lust kremi bulmuştu, bu da katilin o kremden kullandığı anlamına geliyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Kuduz Köpek lakaplı Finley Flanagan olduğu ortaya çıkmıştır.

Fiona'yı boğarak öldürdüğünü ağzından kaçıran Finley, kardeşinin suça meyilli akıl hastası olmasına rağmen ona göz kulak olduğunu öne sürmüş fakat Fiona'nın hayat kadınlarını öldürmeye başlamasına engel olamadığını dile getirmiştir. Göz altından kaçtıktan sonra afyon tekkesine gelen Fiona, Finley'e fütursuzca bağırıp çağırmaya başlamıştı. Fiona'nın artık kendisini hepten kaybettiğinin farkına varan Finley, bunun üzerine Fiona'yı orada bulduğu perde halatıyla boğarak hayatına son vermişti. Hakim Lawson'un soruşturmada sanık olmasından ötürü duruşmayı Hakim Takakura yönetmiş ve Finley'i 25 yıllığına Stonewall Hapishanesi'ne yollamıştır.

Gaieri

Also on FANDOM

Random Wiki