Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kane Glazebrook

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Kane Glazebrook
KaneGlazebrook.png
Profili
Tam Adı Kane Glazebrook
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 42
Ağırlığı 158 lbs (71 kg)
Göz Rengi Mavi
Kan Grubu 0+
Durumu Hayatta
Vakalar Buz Cinneti

Kane Glazebrook (d. 1974) Buz Cinneti vakasında bir şüphelidir.

Profili

Kane, 42 yaşında bir penguen araştırmacısıdır. Kane kısa kahverengi saçlıdır ve üzerine kahverengi bir kış ceketi giymekle birlikte başına kızılcık rengi bir şapka takmaktadır. Kane aynı zamanda kurutulmuş et yer, kano kullanır ve soğuk ısırması geçirmektedir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Kane'in kırılmış kulplu bardağını bulduktan ve üzerindeki ruj izini fark ettikten sonra Kane ile konuşmak istemiştir. Kane, sürekli eşyalarını aldığını için kurbandan şikayetçi olduğunu fakat laboratuvarını genellikle terk edemediği için kendisiyle fazla konuşamadığını dile getirmiştir. Oyuncu kendisine neden araştırmaları konusunda aceleci davrandığını sorduğunda Kane, Güney Kutbu'nda yazın dört ay sürdüğünü ve bu dört ayın içinde de normalde bir yıl sürecek kadar deneyi kış gelmeden tamamlaması gerektiğini, bu yüzden de diğer araştırmacılarla konuşacak vakti olmadığını belirtmiştir.

Oyuncu daha sonra Kane'in soğutucusunda kurbanın giriş kartını bulmuş ve Kane'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, sürekli kendisini rahatsız ederek araştırması hakkında konuşmasını istiyordu. Kane, Julia'nın merakını anlayışlı karşılasa da boşa harcayacak vaktinin olmadığını, bu yüzden de kurbanın sürekli kendisini rahatsız etmesini önlemenin tek yolunun giriş kartını elinden almak olduğunu söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Blair Carpenter'ın tutuklanması ile Kane suçsuz bulunmuş fakat oyuncu daha sonra kendisinden ana kara ile temas kurma konusunda yardım istemiştir. Kendi laboratuvarının sistemlerinin de kar fırtınası yüzünden çöktüğünü dile getiren Kane, oyuncuya gemi enkazında bir verici bulacağını fakat bunu kullanabilmek için teknolojiden anlayan birisine ihtiyacı olduğunu söylemiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki