Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kang Dong-yun

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comment1 Share

Kang Dong-yun
KangDong-yun.png
Profili
Tam Adı Kang Dong-yun
강동윤
Uyruğu Güney Kore Bayrağı.png Güney Kore
Boyu 5'8" (1,72 m)
Yaşı 30
Ağırlığı 194 lbs (89 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu A+
Durumu Hayatta
Vakalar Sahne Işığı Altında Ölüm(tutuklandı)

Kang Dong-yun (Korece: 강동윤; d. 1986) Sahne Işığı Altında Ölüm vakasında Gwak Sung-ho'nun katilidir.

Profili

Kang Dong-yun 30 yaşında bir TV programı sunucusudur. Dongyun kısa sarı saçlıdır, üzerine siyah bir gömlek ile mor bir ceket giymekte ve altın bir kravat takar. Dongyun aynı zamanda kimçi yer, hwatu oynar ve karaoke yapar.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Dongyun'u, kurbanın kredi kartını kullandığını fark ettikten sonra sorguya almak istemiştir. Dediğine göre kurban kartını kullanmasına izin vermişti, ayrıca TV programının sunuculuğunu yapmasına imkan sağladığı için kendisine minnettardı. Oyuncu kendisine Sungho'nun öldürüldüğünü söyleyince şaşıran Dongyun, demek kurbanın bu yüzden hwatu müsabakasına gelmediğini dile getirmiştir.

Oyuncu daha sonra Dongyun'unn stüdyodan kovulduğunu öğrenmiş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, programa yeni yüzler gerektiğini öne sürerek kendisini kovmuştu. Fakat Dongyun bunu sorun etmemişti ve program kendisi için sadece bir tramplen idi, çünkü sinema sektörüne atılarak büyük bir yıldız olacağını düşünmekteydi.

Soruşturmanın sonunda ise Sungho'yu öldürenin Dongyun olduğu ortaya çıkmıştır. Dongyun, başta suçu K-pop yıldızı SILVERee'ye yıkmak istese de tüm kanıtlar, Sungho'yu buz kıracağıyla öldürenin o olduğuna işaret etmekteydi. Dongyun'un dediğine göre kurban, çocuk programının yanı sıra bir de ifşa programı yapmaktaydı ve kendisinin hwatu oyunu oynarken kaybettiği bir kumar çetesini ifşa etmiş ve bu yüzden de çete, Sungho'yu öldürmesi karşılığında bütün kumar borçlarının silineceğini söylemişti. Dongyun, son olarak çeteye Sungho'yu öldürdüğünü göstermek için kurbanın ağzına bir adet hwatu kartı yerleştirmişti. Mahkeme sırasında da tek amacının kumar borcunu silmek olduğunu dile getiren Dongyun, Yargıç Adaku tarafından 25 yıl hapisle cezalandırılmıştır.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki