Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kara Naylon

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Kara Naylon
KaraNaylon.png
Profili
Tam Adı Kara Naylon
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Boyu 5'5" (1,65 m)
Yaşı 52
Ağırlığı 130 lbs (63 kg)
Göz Rengi Siyah
Kan Grubu A-
Durumu Hayatta
Vakalar Çifte Bela

Kara Naylon (d. 1964) Çifte Bela vakasında bir şüphelidir.

Profili

Kara, Bearing Straight'in genel müdürüdür ve 52 yaşındadır. Kara, siyah saçlıdır ve üzerine kırmızı bir bluz ile beyaz bir ceket giyer. Kara bunun yanı sıra kral yengeci yer, Jack London okur ve Alaska kurtlarıyla vakit geçirir.

Vakadaki Rolü

Oyuncu Niilo Virtanen cinayetinde kullanılan silahın sadece kendi şirketi tarafından üretildiğini öğrendikten sonra Kara ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine neden denetlemeye katılmadığını sorduğunda Kara, o sırada başka bir işi olduğunu ve ne kendisinin ne de şirketinin saklayacak bir şeyi olmadığını söylemiştir. Oyuncu kendisine şirketi tarafından üretilen silahın cinayette kullanıldığına dair kanıt gösterdiğinde ise şaşkınlığını belirterek silahın çalınmış olabileceğini söylemiştir.

Oyuncu daha sonra Kara'nın USNay mitinginde çekilmiş bir fotoğrafını bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre istediği şeye inanmakta özgürdü ve BM'nin fabrikasını denetlemesi fikrinden hoşlanmamıştı. Kara, ne BM'nin ne de ABD'nin kendisinin ve de şirketinin patronu olmadığını belirterek denetlemeye bu yüzden katılmadığını sözlerine eklemiştir.

Soruşturmanın sonunda Joel Heller'in tutuklanması ile Kara suçsuz bulunmuştur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki