Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Karimah Breen

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments3 Share

Şüpheli
KB.png
Profili
İsmi

Karimah Breen

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

32

Ağırlığı

155 Ibs (70 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

AB+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Koşan Ölü

Karimah Breen (d. 1981), Grimsborough Üniversitesi'nin baş hemşiresi ve Troy Takiguchi'nin öldürüldüğü Koşan Ölü (Vaka #34)'de şüphelidir.

Profili

Karimah, 32 yaşında, uzun siyah saçlı ve kahverengi gözlü bir bayandır ve gözlerinin altında hafif kırışıklıklar vardır. Genellikle kırmızı bir ruj sürer ve, hemşire olduğu için üzerinde beyaz önlük ile içinde sarı bir kazak vardır ve boynuna steteskop takmaktadır. Ayrıca sol göğsünde Üniversite logosu ve yine aynı yerde bir çimen lekesi vardır. Karimah 155 pound (170 kg) ağırlığındadır ve kan grubu AB+'tir. Karimah'nın ayrıca spor içeceği içtiği ve acılı yemekler sevdiği de bilinmektedir.

Vakadaki Rolü

Ekip Karimah ile ilk olarak haneye tecavüz hakkında, buz dolabında EPO şişesini bulduktan sonra konuşmuşlarıdr. Dediğine göre revirde öyle şeyler bulundurmazdı ve malzemelerinden eksik herhangi bir şey yoktu, yani haneye tecavüzün amacı aslında EPO şişesini yerleştirmekti.

Koç Franklin Caldwell ekibe, Karimah'nın geçmişte öğrencilere doping ilacı vermekten ötürü sabıkası bulunduğunu söylediğinde ekip, Karimah'dan şüphelenmişlerdir. Fakat [[|Donna Walker|Dekan]] Karimah'ya ikinci bir şans vermeyi tercih etmiş fakat bu olay siciline işlenmiş ve 7000$ para cezasına çarptırılmıştır.

Dediğine göre bu olay 4 sene önce olmuştu ve öğrencilere anabolik ilaçlar veriyordu. Malum öğrenciye her ne kadar yaptığının yanlış olduğunu anlatmaya çalışsa da, öğrenci zor durumdaydı ve güçlenmeye ihtiyacı vardı. Başka seçeneği kalmayan Karimah, öğrenciye dopingi vermiştir çünkü öğrencilerin karaborsadan ilaç almaları yerine kendisinden almaları daha güvenliydi.

Katilin Koç Caldwell olduğu anlaşılınca Karimah suçsuz buklunmuştur. Franklin ifadesinde, revirden EPO şişesini çalıp Troy'un insülinine karıştırdığını, fakat ekip gerçeğe çok yaklaştığı için de aynı şişeyi revire geri götürerek Karimah'yı suçlu konumuna düşürmeyi denemişti.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki