Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kate Murphy

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments6 Share

Şüpheli
KM.png
Profili
İsmi

Kate Murphy

Boyu

5'6" (1,67m)

Yaşı

28

Ağırlığı

132 Ibs (60 kg)

Göz rengi

Yeşil

Kan grubu

B-

Durumu

Hayatta

Vakalar

Borsadaki Kan

Kate Murphy (d. 1985), Greene Kumarhanesinde çalışan bir görevli ve Borsadaki Kan (Vaka #12)'da bir şüphelidir.

Profili

Kate, 28 yaşında, uzun koyu siyah saçlı ve yeşil gözlü bir kızdır. Beyaz gömleğin üstüne gri bir yelek giyer ve kırmızı bir kravat takar. Yeleğinin sağ göğsünde Greene Kumarhanesi yazmaktadır ve sol göğsünde de elinde bir ok ve yay olan kentaur arması vardır. Ayrıca kan grubu B-'tir. Kate yüz kremi ve diş ipi kullanır ve, göğsündeki armadan da anlaşılacağı üzere, yay burcudur.

Vakadaki Rolü

Ekip Samuel Rye'ın öldürüldüğü işlem katını ararken orada üzerinde Kate'in parmak izlerinin bulunduğu bir not bulmuşlardır. Bunun hakkında Kate ile konuşmuşlar ve Kate ekibi vakaya yardımcı olabilmek için terk edilmiş metro platformuna yönlendirmiştir. Daha sonra katil olan Harry Krane tutuklanmış ve Kate serbest bırakılmıştır. Ek soruşturmada Kate kumarhanenin anahtarını metro durağında kaybettiğini söyleyerek ekipten yardım istemiştir. Metro platformundaki çöp tenekesini inceleyen ekip anahtarı orada bulmuş ve Kate'e geri vermişlerdir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki