FANDOM

Katherine Woolf
KatherineWoolf
Profili
Tam Adı Katherine Woold
Boyu 5'6" (1,68 m)
Yaşı 35*
Ağırlığı 149 lbs (68 kg)
Göz Rengi Kahverengi
Kan Grubu AB+
Durumu Hayatta*
Vakalar Maskenin Ardında
Kıran Kırana
Şah Mat
Maymun İşi
Elektrik Tehlikesi
İçkiyi Fazla Kaçırma
Vur Deyince Öldürdü
Kadın Katili'nin Sonu

Katherine Woolf Geçmişin Gizemleri'nde bulunan bir ikincil karakterdir. Katherine şu ana kadar dört tane vakada şüpheli, üç vakada ile yalancı şüpheli olarak görülmüştür.

Profili

Katherine, 35 yaşında bir gazetecidir. Katherine kısa siyah saçlıdır, üzerine lacivert yelek ile kahverengi bir ceket giyer ve altın rengi bir ipek şal takar.

"Maskenin Ardında"da Katherine bilardo oynar.

"Kıran Kırana"da Katherine solaktır.

"Maymun İşi"nde Katherine biyoloji bilir, muz yer ve Halk Açık Akvaryumu ziyaret eder.

"Kadın Katili'nin Sonu"nda Katherine Lavender Lust kremi kullanır, spagetti yer ve afyon çeker.

Criminal Case'deki Rolü

Maskenin Ardında

Oyuncu Katherine'in kurbanla çekilmiş bir fotoğrafını bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Katherine kurbanın ölümüne pek üzülmüş görünmüyordu çünkü dediğine göre kurban, kadınların güzel görünmekten haricinde bir şey yapabileceklerine inanan biriydi. Bunun haricinde kurban, Katherine'in kendisiyle olmasından hoşlanıyor, Katherine'de onun bu zayıflığından faydalanıyordu. Dediğine göre kariyerinde ilerlemesi için maço erkeklerle birlikte olması gerekiyorsa olurdu.

Oyuncu daha sonra Katherine'in Alastor'un partilerindeki cinayetlerin fotoğraflarının olduğu ve altında "Bu cinayetler konusunda ne kadar şanslı olduğuma ve yakayı nelerden kurtarmayı başardığıma kimse inanmaz..." yazan defterini bulduktan sonra Katherine'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre cinayetler, gazetecilik açısından kendisinde olumlu etki yaratmıştı ve bu sayede gazeteci olarak tarihe adını yazdırabilirdi. Oyuncu kendisine bu bilgileri nasıl edindiğini sorduğunda Katherine, insanları rahatlatıp savunmasız bırakınca pek çok şeyi anlattıklarını söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Buchanan'ın katilinin Wentworth çıkması ile Katherine suçsuz bulunmuştur. Fakat oyuncu daha sonra Charlie ile Dick'in deneyi için aldığı bir şapkada Katherine'in olduğu düşünülen bir tutam saç bulmuş ve bunu doğrulamak için Katherine'le konuşmak istemiştir. Charlie, Katherine'e icadı DNA analiz cihazından ve bununla Dünya Fuarı'na katılacağından bahsetmesi Katherine'in dikkatini çekmişti. Katherine bunun üzerine Charlie ile bir söyleşi yapmak istemiş ve icadı fuarda görmek için sabırsızlandığını söylemiştir.

Kıran Kırana

Oyuncu Katherine'nin kurban hakkında yazdığı makalesini bulduktan sonra Katherine ile konuşmak istemiştir. Oyuncu kendisine kurbanı ne kadar iyi tanıdığını sorduğunda Katherine, her ne kadar meşakkatli bir iş olsa da hakkında makale yazacak kadar iyi tanıdığını söylemiştir. Oyuncu kendisine Norah'nın öldürüldüğünü söylediğinde ise hemen cinayet hakkında soru sormaya başlamış fakat oyuncu bu girişimini engellemiştir.

Oyuncu daha sonra Katherine'in Norah'ya aldığı ve içinde "Norah, sen ve ben birlikte altın misali parlayacağız" yazan bir bilezik bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre Norah ile aynı hislere sahip olduğunu düşünüyordu. Fakat kurban, Katherine'in teşebbüslerinden ürkmüş ve kendisini geri çevirmiş, bu da Katherine'i oldukça mahcup etmişti. Katherine son olarak tercihlerinden öekinmediğini ve elini sallasa ellisi olduğunu söylemiştir.

Soruşturmanın sonunda Henrietta Vanderbilt'in tutuklanması ile Katherine suçsuz bulunmuştur.

Şah Mat

Casper Rove'un katilinin tutuklanmasının ardından Katherine, oyuncudan bir ricada bulunmuştu. Dediğine göre Dünya Fuarı'nın organizatörlerinin mucitlerin tanıtıldığı filmin yerini karıştırdıklarından bahsedilen bir konuşmaya kulak misafiri olmuştu ve eğer filmi ilk kendisi ele geçirirse diğer gazetecilere karşı bir adım önce olacaktı. Oyuncu, Charlie ile birlikte filmi film setindeki kilitli bir sandığın içinde bulmuştu. Charlie Katherine'e filmdeki mucitlerin icatları hakkında soru sorduğunda Katherine, kendisinin de fazla bilgisi olmadığını, mucitlerin her şeylerini saklı tuttuklarını belirtmiştir.

Maymun İşi

Oyuncu Katherine'in günlüğünü bulup kurbanla randevusu olduğunu öğrendikten sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre kurbanla buluşması bir türlü gerçekleşememişti çünkü kurbanla tarih ve saat konusunda bir türlü anlaşamıyordu.

Oyuncu daha sonra kurbanın Katherine hakkında bıraktığı sesli mesajı bulmuş ve Katherine'e bunu sormak istemiştir. Dediğine göre kurban, ne yaparsa yapsın kendisine dev maymun projesi hakkında elle tutulur bir bilgi vermemişti ve vermemek konusunda diretiyordu. Dediğine göre Alastor vakasından beridir elinde büyük bir hikaye olmaması yüzünden patronu ensesinde boza pişirmeye başlamıştı.

Soruşturmanın sonunda katilin Somerset Osborne çıkması ile Katherine suçsuz bulunmuştur. Fakat Katherine bu kez Somerset'in kardeşi Aurora Osborne hakkında haber yapmak için oyuncudan yardım istemiştir. Somerset'in dediğine göre Aurora, kurban tarafından üzerinde deney yapıldığı için karanlıkta parlıyordu. Bunun üzerine kurbanın laboratuvarını arayan oyuncu, orada Aurora'nın çantasını bulmuş ve kızın Leydi Highmore'un yanında olduğunu öğrendikten sonra Highmore'un malikanesine gitmişti. Leydi Highmore orada oyuncuyu Aurora'nın yanına götürmüş ve Aurora'nın karanlıkta parladığını fark eden Katherine Woolf, Aurora ile söyleşi yapmak istemişti. Fakat Aurora'nın buna yanaşmaması üzerine Katherine, Aurora ile bir anlaşma yapmaya karar vermiştir. Eğer Takım kendisini eski haline döndürebilirse Katherine'in kendisiyle söyleşi yapmasına müsaade edecekti. Oyuncu Aurora'dan kan örneği aldıktan sonra bunu Dick'e yollamış ve Dick, Aurora'nın karanlıkta parlamasını önlemek için bir hap üretmişti. Fakat hapın etkisi geçiciydi ve karanlıkta parlamamak için haptan belli aralıklarla alması gerekiyordu. Aurora haptan bir tane almış ve parlaması durmuştu.

Elektrik Tehlikesi

Arnold Nottingham'ın katilinin tutuklanmasının ardından Madeline, "Gigantic"in battığını haber almış ve gemideki akrabaları konusunda endişeye kapılmıştı. Oyuncu bunun üzerine geminin dev bir buz dağına çarparak battığını haber yapan Katherine'den olaydan sağ kurtulanlar hakkında bilgi almak istemiştir. Dediğine göre henüz kurtulanların listesi gazeteye gelmemişti lakin Avrupa'daki irtibatlarından bilgi alma imkanı vardı. Fakat bunun için kıtalararası bağlantısı olan bir telgraf gerekiyordu ve Dünya Fuarı'nda böyle bir alet vardı. Oyuncu bunun üzerine aleti bulmak için İcatlar Salonu'nu aramaya koyulmuştur.

İçkiyi Fazla Kaçırma

Davy Byrne'ün katilinin tutuklanmasının ardından oyuncu, Katherine'in bölgede kaybolan fahişeler ve polisin bununla ilgili hiçbir şey yapmamasıyla ilgili yazdığı makaleyi bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre bundan daha önce bahsetmemesinin nedeni polisin haberinin olduğu fakat hiçbir şey yapmadığını düşünmesiydi. Oyuncu Annie adlı bir fahişenin kaybolmasını araştırdığını fakat oradan bir şey çıkmadığını söylediğinde Katherine, birkaç gün önce şehrin dışındaki kimsesizler mezarlığında böyle bir isme denk geldiğini ve Annie'nin kaybolan ve öldürülen kızlardan yalnız biri olduğu söylemiştir. Dediğine göre "Kadın Katili" lakabını taktığı biri, fahişeleri avlıyor ve karınlarını deşmek suretiyle öldürüyordu. Oyuncunun seri katil meselesiyle ilgilenmeyi kabul etmesi üzerine Katherine, oyuncuyu kendisine muhbirlik yapan Adrienna Brassiere'e yönlendirmiştir.

Vur Deyince Öldürdü

Joseph Dante'nin katilinin tutuklanmasının ardından Katherine, Dick tarafından Caitlin'in cesedini inceledikten sonra çağrılmıştır. Katherine'in dediğine göre Kadın Katili, önce kurbanlarının kıyafetlerini yırtar, sonra da karınlarını deşerdi ki Caitlin'de aynen bu halde bulunmuştu. Bu da Xiang'ın masum bir adamı öldürdüğü ve Katil'in halen serbest olduğu anlamına geliyordu. Bunun yanı sıra Caitlin'in karnında bir adet kumru tüyü bulunmuştu ve Katherine'in dediğine göre bu bir ilkti, ya da kendisi daha önce fark etmemişti. Fahişelerden kirli kumrular diye bahsedilmesi akla tek bir ihtimali getiriyordu, o da Katil'in bu yolla bir mesaj vermeye çalıştığıydı.

Kadın Katili'nin Sonu

Oyuncu cinayet mahallinde Katherine'in kalemine ait artıklar bulduktan sonra kendisiyle konuşmak istemiştir. Dediğine göre afyon kullanımı ve şiddet suçları hakkında bir makale yazdığı sırada Fiona, birden içeriye dalarak deli gibi bağırıp çağırmaya başlamıştı. Katherine bunun üzerine perdenin arkasına saklanmış ve bir kargaşa duymuş, sonra da Fiona'nın öldürüldüğünü fark etmiş, fakat katili görememişti. Katherine daha sonra oyuncuyu Flanagan'ların karargahına yönlendirmiştir.

Oyuncu daha sonra Katherine'e ait, Kadın Katili'nin sığınağını gösteren bir harita bulmuş ve kendisine bunu sormak istemiştir. Dediğine göre sığınağı birkaç gün önce keşfetmişti fakat araştırmalarının bir parçası olduğu için bununla ilgili bilgi veremezdi. Oyuncu kendisine aynı tarafta olduklarını sandığını söylediğinde Katherine, Kadın Katili'nin keşfedilmesinin kendisi sayesinde olduğunu ve yarattığı efsaneyi sonuna kadar takip edeceğini dile getirmiştir.

Soruşturmanın sonunda katilin Finley Flanagan çıkması ile Katherine suçsuz bulunmuştur. Oyuncunun katili yakalamasını kutladıktan sonra Katherine, oyuncu ile birlikte Finley'i sorgulamış, sonra da Finley'nin Stonewall Hapishanesi'ni İtalyanların kontrol ettiğine dair iddialarını araştırmaya koyulmuştur.

Galeri

Also on FANDOM

Random Wiki