Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kayla Pieterse

1.263pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share

Kayla Pieterse
Kayla Pieterse.png
Profili
Tam Adı Kayla Pieterse
Uyruğu Güney Afrika Bayrağı.png Güney Afrika Cumhuriyeti
Yaşı 26
Göz Rengi Sarı
Durumu Merhum
Vakalar Su Testisi Su Yolunda Kırılır(öldürüldü)

Kayla Pieterse (1989-2016) Su Testisi Su Yolunda Kırılır vakasında kurbandır.

Profili

Kayla, 26[1] yaşında bir genç kız, aynı zamanda da bir SOMBRA suikastçısıydı. Kayla uzun sarı saçlı ve üzerinde deneyler yapıldığı için gözleri sarıydı. Kayla öldürüldüğü sırada üzerine beyaz bir kolsuz gömlek giymekteydi.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Kayla'yı Zulu köyünde kuyudan elleri ve bacakları bağlı halde çıkartılmış olarak bulmuştur. Otopsi sonucuna göre ölüm sebebi boğulmaydı fakat ilk önce bayıltılarak elleri ayakları bağlanmış ve daha sonra kuyuya atılmıştı. Bu sayede Angela, kızın elleri ve bağlandığı halatın üstünde, Güney Afrika'ya özgü bir tatlı olan melktert kalıntıları bulmuştu, bu da katilin melktert yediğini göstermekti.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin, kurbanın eski erkek arkadaşı Kwanele Mthembu olduğu ortaya çıkmıştır.

Kwanele, Kayla'nın genetik deneylerle üstün zekalı yapıldığını öğrendikten sonra kendisi de SOMBRA'ya katılıp suikastçı olmak istemiş fakat kurban, kendisine bunun için yaşının geçtiğini söylemişti. Bunun üzerine Kwanele, kendisini örgüte kanıtlamak adına önce Kayla'yı yazdığı notla köy meydanına çekmiş, sonra da kızı ellerinden ve ayaklarından bağlayarak kuyuya atmış ve Prensi de kendisi öldürmeye kalkışmıştı. Mahkeme'de Yargıç Adaku, Kayla'yı öldürmek ve Prens Abioye'yi öldürmeye teşebbüsten ötürü Kwanele'yi 30 yıl hapisle cezalandırmıştır.

Notlar

  1. Kayla'nın tam doğum tarihi 16 Temmuz 1989'dur.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki