Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Keanu Ashokan

1.341pages on
this wiki
Add New Page
Comments11 Share
Şüpheli
Keanu A.png
Profili
İsmi

Keanu Ashokan

Boyu

5'5" (1,65m)

Yaşı

17

Ağırlığı

150 lbs (68 kg)

Göz rengi

Kahverengi

Kan grubu

0+

Durumu

Hayatta

Vakalar

Barışıp Anlaşmak

Keanu Ashokan (d. 1997), Sandy Grimmes'ın öldürüldüğü Barışıp Anlaşmak (Vaka #53)'ta bir şüphelidir.

Profili

Keanu, 17 yaşında, uzun, mohikan tarzı kahverengi saçları olan, kahverengi gözlü, Aloki kızılderilisi bir delikanlıdır. Üzerinde kuru kafa resmi olan lacivert bir fanila giyer ve boynunda üç tane marijuana şekilli boncuklu bir kolye ile sağ omzunda bir tılsım dövmesi vardır. Ayrıca alt dişlerinden bir tanesi eksiktir ve yüzünde burnundan sağ yanağına kadar uzanan bir yara vardır. Keanu, aynı zamanda sigara içmektedir ve terebentine temas etmiştir.

Vakadaki Rolü

Ekip, cinayet mahallinde kurbanın evraklarını bulmuşlar ve, üzerinde ki bilgiye göre, kurbanın bu sabah Keanu ile randevusu olduğunu öğrenip Keanu ile konuşmaya gitmişlerdir. Dediğine göre, söylemediği bir sebepten ötürü buluşmaya gidememişti. Aynı zamanda kendisini çocuk suçlular evine göndermeye çalışan Sandy'yi öldürmediği konusunda ekibi ikna etmeye çalışmış ve artık Sandy öldüğü için de çocuk suçlular evine gideceği için endişelenmesine gerek kalmamıştı. Keanu, bunun yanında devlet görevlilerinin Alokilere yardım ediyormuş gibi göründüklerini, asıl amaçlarının ise onları, nesillerdir yaşadıkları topraklardan sürmek olduğunu söylemiştir.

1. Bölümün sonunda ekip, Ramirez'in telefonda imdat çağrısı yapması ile doğrudan Aloki Kampına gitmişlerdir. Oraya varınca ekip, Keanu'nun Ramirez'i esir aldığını ve kafasına silah dayadığını görmüşlerdir. Ekip, Keanu'dan silahı bırakmasını istemişler fakat Keanu, Ramirez'in kendisini çocuk suçlular evine götüreceğini düşündüğü için silahını bırakmamıştır. Keanu, Ramirez'i öldürmemiş, onun yerine şapkasını vurarak kaçmıştır, ki bunun amacı da kaçmak için ekibin dikkatini dağıtmaktı. Ekip, daha sonra Ramirez'e yaklaşmışlar ve elinde, Keanu ile olan kapışmasından kalan Grim Gas eleman kartını bulmuşlardır.

3. Bölümde ekip, Keanu'yu Ramirez'e saldırdığı için gözaltına almışlardır. Keanu, ekipten özür dilemiş ve etrafta sürekli polislerin dolaşmasından ötürü paniklediğini dile getirmiştir. Jones, Keanu'ya Sandy'nin aslında onu göndermeye değil, tam tersine onu Aloki Kampında tutmaya çalıştığını söylemiştir. Keanu, bunun üzerine patronu olan Ron Riggs'e öfkelenmişti, çünkü Ron, daha önce Sandy'nin onun düşmanı olduğunu ve onu uzaklaştıracak olduğunu söyleyerek beynini doldurmuştu.

Keanu, her ne kadar soruşturma sırasında kendisini kaybetse de, vakanın sonunda katil olan Shanaya Peota tutuklandığı için serbest bırakılmıştır.

Vakalar

Also on Fandom

Random Wiki