Fandom

Criminal Case Wiki (TR)

Kelly Purnell

1.342pages on
this wiki
Add New Page
Comments0 Share
Kelly Purnell
Kelly Purnell.png
Profili
Tam Adı Kelly Purnell
Uyruğu ABD Bayrağı.png Amerika Birleşik Devletleri
Göz Rengi Kahverengi
Durumu Merhum
Vakalar Ölümün Bağladıkları(öldürüldü)

Kelly Purnell Ölümün Bağladıkları vakasında kurbandır.

Profili

Kelly, Kurt Haber (Wolf News) adına çalışan bir gazeteciydi. Kelly kısa dalgalı kahverengi saçlıydı ve öldürüldüğü sırada üzerinde kırmızı bir elbise vardı.

Cinayetin Detayları

Oyuncu Kelly'yi USNay otobüsünde, boynuna bir çakı saplanmış halde bulmuştur. Grace'in dediğine göre katil, çakıyı gelişigüzel saplamış ve şans eseri şah damarına denk getirmişti. Çakı ise USNay'in dağıttığı promosyonlu ürünlerden biriydi. Grace bunun yanı sıra cesedin üzerinde kahve, süt ve çikolata şurubu, yani moka izlerine rastlamıştı, bu da katilin moka içtiği anlamına geliyordu.

Katil ve Nedenleri

Soruşturmanın sonunda katilin Virginia Purnell olduğu ortaya çıkmıştır.

Dediğine göre Kelly'nin kariyer kurmanın peşinden büyük şehre taşınması kendisi ile kocası Hector'u oldukça üzmüştü. Kelly sürekli kendi ailesini ihlal etmişti ama asıl bardağı taşıran son damla Kelly'nin babasının cenazesine bile katılmaya teşebbüs etmemesiydi. Bu durum karşısında artık sabrı taşan Virginia, Kelly'yi USNay otobüsünde bulmuş ve Kelly'nin aynı ilgisizliğine devam etmesi üzerine orada bulduğu çakıyı Kelly'nin boynuna saplayarak ölümüne neden olmuştu. Mahkemede Yargıç Adaku, Virginia'yı yüksek güvenlikli bir sağlık kurumuna göndermiştir.

Galeri

Also on Fandom

Random Wiki